۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

آه سوزناک احمدی نژاد یا جادو جنبلِ اسفندیار رحیم مشایی؟

این باید برود

  آن باید برود




کمتر از 48 ساعت پس از سخنرانیِ هزارگوشه ی مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ی ولیِ فقیه در سپاه پاسداران (متن کاملِ این مصاحبه را در صفحات پیشین دوغ و دوشاب بخوانید) علیه احمدی نژاد و تیمش، بروایت یکی از مسئولینِ سپاه بازنشسته شد!
- رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه گفته بود که آقای ذوالنور تقاضای بازنشستگی کرده که با این درخواست موافقت شده است.
اما، سایتِ «یکشنبه» که از دولتِ احمدی نژاد هوتداری می کند، خبر از برکناریِ مجتبی ذولنور می دهد! «یکشنبه» می نویسد:
مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به خاطر «هتاکی و بیان برخی شایعات بی‌اساس» علیه احمدی‌نژاد از سپاه کنار گذاشته شده است.
 
ذوالنور در خبرگزاری فارس اعلام می دارد که گناره گیری ام از سپاه با هدف شرکت در انتخابات مجلس و خدمت در این عرصه بوده است! 

سه روایت متفاوت را اگر کتار هم بگذارید با همه ی گونه گونی، در نتیجه یکسانند: مجتبا یا همان مجتبیِ قدیم، از پاذل سپاه و بسیج خارج شد. 

در این میان گروه دیگری نیز هستند که حذف تامبرده را نتیجه ی آه جگر سوزِ شبانه ی احمدی نژاد بدرگاه مهدی موعود می دانند که پس از اصرار زیاد و اشک و آه فراوانِ تامبرده، حضرت صاحب نیز سرانجام بتقاضای عاجزانه ی شعیب ابن صالحش پاسخ مثبت داده و دمِ ذوالنور را همانندِ موشی گرفنه و بچاه انداخنه است! تا بالاخره نقش و نگاری از خویش، این بار بیرون از چاه جمکران، بر صحیفه ی تاریخ زده و خودی نشان داده باشد!
چهارمین گروه  روایت می کنند که اسفندیار خان رحیم مشایی با فراهم آوردنِ مقدمات کار بلافاصله پس از آن مصاحبه ی کذایی از جانب ذوالنور، دست و آستین بالا زده و با یک اجی، مجی، لاترجیی جانانه وردی خوانده و جانشینِ نمایندهِ ولی فقیه را از اریکه ی قدرت فرو کشیده است!




اجی!  مجی!  لاترجی! 

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com