۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

یک خبر داغ و دوآتشه ی دیگر از مجلس اسلام و باز هم فاطمه خانم آلیا!


فاطمه خانم آلیا: آقا مواظبِ میکرفونت باش! 

فاطمه خانم آلیا، که این روزها بسیار فعال شده و احتمالن بدلیل پیوند خفیه با عالم «غیب»،  همانند دو روز پیش بر منبر رفته و مسایلی را اعلام و انشاد کرده اند که بی شک می تواند راهگشای بسیاری از معضلات و بن بست های فعلی مجلس اسلام و در نتیجه کل جهانِ امروز که زیرِ مدیریتِ مستقیمِ  امام عصر (ع) بسوی تبدیل شدن به بهشت برین است، باشد.
ایشان در پیوند با مجلس، شرایطِ نامزدی در انتخابات همین مجلس و چگونگیِ رتبه بندی سابقه ی نمایندگان نقطه نظرات خویش و مقام معظم رهبری را اعلام داشته و فرموده اند: منشور این است و لاغیر!
الف: هر کس در روزِ سخنرانی ِ آقای احمدی نژاد «دو دو» کرده باشد در صورتی حقِ شرکت مجدد در انتخابات را دارد که سه روز از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 9 بر پشتِ بام خانه اش رفته و با صدای بلند «عو عو» کند. این «عوعو» باید دست کم تا 4 کوچه آنطرفتر شنیده شود!
ب : کسانی که در روزِ کذا «هو هو» کرده باشند باید بهمان سیاقِ فوق الذکر بر بامِ خانه رفته و «عر عر» کنند.
ج : کسانی که همانند دو گروهِ «الف» و «ب» هم «دو دو» و هم «هو هو» کرده باشند موظفند که علاوه بر همه عمل به شرایط گروهِ «الف» و «ب» و جمعن بمدتِ 6 رور، 10 صفحه ی کامل کاغذِ امتحان فراهم آورده و با خط خوانا بر روی آنها «بع بع» نوشته و بدفتر رهبرِ معظم انقلاب ارسال دارند.
* لازم بیادآوری است که «بع بع» همان جمله ی معروفی است که مقام معظم بهنگام ولادت بر زبان مبارک جاری فرموده و قابله ی ناقابله بغلط آن را به «یا علی» ترجمه کرده بودند!
  د : فاطمه خانم در ادامه فرمودند: چنانچه نماینده ای یک دوره ی کامل نمایندگی را طی کرده باشد، دوران نمایندگی ایشان باندازه یک درجه بالاتر رفته و مثلن از لیسانس به فوق لیسانس تبدیل می شود.
تبصره 1 : مدرک «دکترای کردانی» هم از سوی مجلس پذیرفته می شود
تبصره 2 : مدرک «فوق لیسانس دانشجویانی» که شباهتِ زیادی به مدرکِ کامران دانشجو داشته باشد نیز قابل قبول است!
شاهدان عینی می گویند که فاطمه خانم آلیا بهنگام اعلام این منشور لهجه ای شبیهِ رهبری یافته و پشت سرِ هم لبانش را با آب دهان خیس می کرد!


پس از انتشار این «منشورِ» دورانساز از سوی رهبری و از دهانِ فاطمه خانم آلیا، تلفن های همراهِ «دکتر» قالیباف، «دکتر» محسن رضائی، «دکتر» عباسی، «دکتر» حسین فیروزآبادی، «دکتر» لاریجانی و «دکتر» کامران دانشجو و بسیاری «دکتر»های دیگر که همگی پیرو مکتب «کردانیسم» هستند، لحظه ای از صدا نمی افتد!
                         کامران دانشجو بهنگام خندیدن به ریش مردم ایران





«دکتر» علی کردان بهنگام خندیدن به ریش مردم ایران                                       

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com