۱۳۹۰ تیر ۹, پنجشنبه

رجانیوز: اظهارات ذوالنور مضحک است


آفتاب: سایت رجانیوز با حمله به جانشین سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه، اظهارات روزهای اخیر وی را مضحک خواند.

به گزارش آفتاب، این سایت نزدیک به دولت، با بیان این‌که سخنرانی‌های روزهای اخیر  ذوالنور در مورد جریان نفوذی، به یکی از اصلی‌ترین خوراک‌های تبلیغاتی رسانه‌های مختلف از هر دسته و جریان تبدیل شده است، نوشت: «اما آنچه شاید برای این رسانه‌ها جذاب بوده، محتوای سخنان و نسبت‌هایی است که وی در سخنان خود به جریان نفوذی می‌دهد. نسبت‌هایی که نه تنها بخش قابل توجهی از آنها اثبات نشده بلکه به دلیل مضحک بودن برخی از موارد، مورد تمسخر رسانه‌ها قرار گرفته است».

این سایت همچنین در بخش دیگری از مطلب خود با تأکید بر این‌که «به نظر می‌رسد انحراف در عقیده و عملکرد علنی جریان نفوذی آن‌قدر واضح باشد که نیازی به این‌گونه اظهار نظرها در رد آن نباشد»، افزود: «استناد به مدعیات اثبات نشده و بعضا خنده‌دار موجب می‌شود تا نه تنها بهانه‌ای قابل اعتنا برای مظلوم‌نمایی جریان نفوذی فراهم شود بلکه دیگر تلاش‌ها و استدلال‌ها و سخنان در نفی این جریان را نیز زیر سوال خواهد برد».

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com