۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

توهین اشکارِ طائب به بیش از 90 در صدِ مسلمانانِ جهان!





آقای طائب، استاد حوزه و دانشگاه و رئیسِ قرارگاه عمار، امروز با صراحتِ تمام به اعتقادات اکثریت مطلقِ مسلمانان جهان، یعنی به بیش از 90 درصد آنان توهین کرد!

او معتقد است که آقای مشایی، مرتاض، فراماسونر، بازجو، جاسوس، نفوذی یهود و ابوبکر زمان است ! بزبان دیگر: ابوبکر خلیفه ی دوم مسلمانان جهان – بجز اقلیت شیعه- مرتاض، فراماسونر، بازجو، نفوذیِ یهود و شبیهِ مشایی است!
در سالهای اخیر و بویژه پس از تکیه زدنِ آقای خامنه ای بر اریکه قدرت و ولایت فقیه، فصلِ نوینی در هتاکی و توهین آشکار در میان رهبران دینی ِ جمهوری اسلامی و دولتمردان این رژیم  علیه فرقه ها و دیگر مذاهبِ اسلامی آغاز گشته و هر روز صراحت و گستردگیِ بیشتری می یابد. تا دیروز اگر افرادِ غیرِ مسئولی همانند حجت الاسلام دانشمند بهر وسیله ی ممکن اعلام می کردند که همه ی مسلمانان اهلِ سنت حرامزاده اند، امروز افرادِ صاحب مسئولیتی مانند آقای طائب که بجز استادیِ حوزه و دانشگاه، ریاست قرارگاه عمار را که مقامی رسمی و دولتی است، یدک می کشد به اولین خلیفه ی مسلمانان، یعنی ابوبکر که اتفاقا  بروایت اهلِ سنت بوسیله پیغمبر اسلام بلقب «صدیق» یعنی راستگو نامیده شده، و از سوی پیامبر مسلیمن در جمع عشره ی مبشره*، یعنی  آن گروه ده نفره ای که پیشاپیش به آنان بشارت بهشت داده شده است، قرار دارد و بعنوانِ یارِ غارِ محمد معروف است با صفاتی چون مرتاض، بازجور، نفوذیِ یهود، جاسوس و فراماسونر یاد کرده و بر زمین می کوبد!
آیا این استاد حوزه و دانشگاه نمی داند که با این داوریِ نابخردانه ی خود بد ترین توهین ها را به پیامبر خودشان می کند؟
آیا ایشان به این موضوع نمی اندیشد که با این فرمایشات زمینه ی نارضایتی میان میلیونها هموطن سنی ایران فراهم کرده و به  شکلگیری ِ گروههای افراطی همانند «جندالله و عبدامالک ریگی» یاری می رساند؟
بیایید بروایت و برداشتی دیگری از این سخنانی ناب پرداخته و نتایجِ حاصله را بررسی کنیم.
گیریم حرفِ آقای طائب درست و ابوبکر دارای همان صفاتی باشد که آقای طائب می گوید. آیا محمد از دید ایشان و مذهبِ شیعه از معصومین است یا خیر؟ اگر پاسخ منفی باشد که دیگر وای بر همه ی مسلمانان شیعه و سنی که دنباله رو یک پیامبر غیر معصومند! اگر پاسخ مثبت باشد ، که باحتمالِ زیاد از نظرِ آقای طائب چنین است، با توجه به این که مسلمانان شیعه برای معصومین علاوه بر همه ی صفات خوب ، اشرافیت بر غیب را نیز قائلند، پیامبر باید پیشاپیش می دانست که یکی از همراهان و یارِ غارِ همیشگی اش یعنی ابوبکرِ «از نظر محمد صدیق»، فردی است مرتاض، جاسوس، فراماسونر و نفوذیِ یهود! چگونه
 فردِ عالم و آگاه و معصومی همانندِ محمد با چنین فردی در همه ی مسائل انباز میشد، دخترش را بزنی می گرفت و پشتٍ سرش نماز می خواند! علی امام اولِ شیعیان و خلیفه اول بقیه مسلمانان (بیش از 90 درصد) نه تنها پشتِ سرش نماز می خواند بلکه نخستین کسی بود که با او بیعت کرد!

 نکته های مهم دیگر در سخنانی طائب

- احمدی نژاد مرتکبِ معصیت شده که اگر چه با معصیت صغیره آغاز گشته اما به معصیت کبیره منجر شده است!
- صهیونیزم و استکبار، دست کم از زمان شهردار شدنِ آقای احمدی نژاد و با کاشته شدن نهالِ مشائی در شهرداری بر شهرداریِ تهران و بر بخشی از دستگاه اجرایی حکومت اسلام حاکم شده است!
- ایشان البته فراموش کرد که بگوید که پس از ربایش انقلاب مردم ایران توسط رژیمِ اسلامی، و بویژه پس از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد و بهمت شخصِ ایشان و فرمایشات صدتا یک غازِ نامبرده، دولت اسرائیل از زیر ضرب افکارِ عمومیِ جهان، که همیشه رای به محکومیت این کشور در ارتباطی با فلسطین می داد، خارج شد!
- ادعای جالب ایشان در رابطه با مسلمان (و احتمالن شیعه) بودن سرخپوستان قاره ی آمریکا پیش از ورود اروپائیان به این قاره!
- معیوب بودن حکومتِ صدر اسلام و محمد در مقایسه با حکومت اسلامیِ آقای طائب و اعوان و انصار!
جالبترین بخش فرمایشات آقای طائب آنجا است که نامبرده انگار از همان سالی 59 و نشانه های ظهورِ مشایی به اینسوی نامبرده را می شناخته و با گوشه گوشه ی کار و کردار ایشان آشنا بوده است و هیچ اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نداده است. 


متن کامل سخنان آقای طائب را در لینک زیر بخوانید:
http://dughodushab.blogspot.com/2011/07/blog-post_8343.html




* در مسند احمدبن حنبل آمده است: عن عبدالرحمن‏بن حمید عن ابیه عن عبدالرحمن‏بن عوف، ان النبى(صلى‏الله‏علیه) قال : «ابوبکر فى الجنه و عمر فى الجنه و على فى الجنه و عثمان فى الجنه و طلحه فى الجنه و الزبیر فى الجنه و عبدالرحمن‏بن عوف فى الجنه و سعدبن ابى وقاص فى الجنه و سعیدبن زید فى الجنه و ابوعبیده بن الجراح فى الجنه» مسند احمد، ج 1، ص 193 ؛ سنن ترمذى، ج 13، صص 182 و 183.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

و در حدیث دیگری آمده: «ان ابابکر سیئه من سیئات عمر» یعنی ابوبکر تنها یک گناه از گناهان عمر بود. در اینکه ابوبکر و عمر سنگ بنای کج را گذاشتند و اسلامی تحریف شده را پیشاروی مسلمانان قرار دادند که تا قیامت آنان را گمراه می سازد، اسلامی که هر ستمگر جبار و هر زناکار شرابخواره ای را اولوا الامر و امیر و خیلفه ی مسلمانان می داند و اطاعت از چنین موجودی را واجب! شکی نیست، اما حتی نباید به بت پرستان دشنام داد و بی احترامی کرد، بلکه باید اگر مایل بودند با آنان جدال احسن و بعبارت امروزی گفتمان کرد.

ناشناس گفت...

اتفاقن منهم باشما موافقم که این خطای عمر بود که مجموعه ی عقب مانده ای از نظریات در هم بر هم بنام اسلام به جهان و متاسفانه ایران وارد کرد تا سرانجام هیولایی بنام جمهوریپی اسلامی و ازدهای خونخواره ای بنام خمینی و جانشینِ بدتر از خودو بر حقش خامنه اب و رئیس جمهورِ الدنگ و جفنگی بنام احمدی نزاد بر گرده ی مردم ایران بنشاند!

ناشناس گفت...

دوستِ عزیز آیا آن حدیثی که در موردِ ابوبکر و گناه عمر، ارائه کردی همانندِ هزاران حدیثِ دروغینی است که از تنبانِ مجلسی، شیخ صدوق و یا آخوند های ریز و درشتِ قم و نجف در می آید؟
لطفن منبع حدیث جعلی ات را بنویس تا همه بدانند که تا چه حد جعلی و بی اعتبار است!

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com