۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

کلید خوردن دوباره استیضاح وزیر کشور، حلقه فشار ها برگردن دولتِ احمدی نژاد تنگتر می شود



نماینده شیراز با بیان اینکه طراحان استیضاح وزیر کشور همچنان بر انجام آن اصرار دارند، گفت: این طرح پس از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس پیگیری خواهد شد.

جعفر قادری علت تاخیر در اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کشور را فرا رسیدن تعطیلات تابستان مجلس خواند و گفت: ده روز پس از اعلام وصول این طرح وزیر باید در مجلس حاضر شود از آنجا که فرصتی برای انجام استیضاح نبود، برای اعلام وصول آن هم از سوی طراحان تلاش نشد.

وی گفت: بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس برای اعلام وصول آن پیگیری خواهیم داشت. ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم اگر هیأت رئیسه همراهی کند این طرح اعلام وصول می‌شود اما اگر بنای هیأت رئیسه اعلام وصول نباشد ما همچنان پیگیری می‌کنیم. تعداد امضای‌های این طرح حدود 30 امضا است که مرتب در حال افزایش است.

وی پاسخگو نبودن وزارت کشور در مقابل عملکرد استانداران، وضعیت عزل و نصب‌ها و دخالت دفتر رئیس‌جمهوری در آن، تخلفات قانونی برخی استانداران، بخشداران، فرمانداران، نوع تعامل با شورای شهر، ناهماهنگ‌های امنیتی در برخی استان‌ها، ورود برخی استانداران به مسائل انتخابات پیش رو را از جمله محورهای طرح استیضاح نجار وزیر کشور عنوان کرد.

بحث استیضاح وزیر کشور از فروردین ماه سال جاری در دستور کار تعدادی از نمایندگان قرار گرفته است. طراحان استیضاح وزیر کشور این طرح را نیمه دوم خردادماه تقدیم هیأت رئیسه مجلس کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com