۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

اطرافیان رئیس جمهور بهمراه برخی از اعضای کابینه ، دستگیر خواهند شد!


دستگیریها طبق قانون انجام می‌شود، رییس جمهور هم تمكین خواهد كرد

به حول و قوه الهی دستگاه قضایی و سپاه پاسداران بعنوان ضابط با اقتدار به پرونده این افراد رسیدگی خواهند كرد تا اثبات شود نظام در اجرای عدالت با احدی شوخی ندارد.. تحقیقات پرونده ای كه معاون اول یكی از متهمانش اعلام شده، نهایی شده و آماده صدور احكام قضایی است و همچنین لزوم تحقیق یكی دیگر از معاونین رییس جمهور ضروری شده،اگر لازم شد در هفته های پیش رو از این دو نفر تحقیقات لازم توسط ضابطین بعمل می‌آید..
یك منبع آگاه گفت: دستگیری متهمان موسوم به جریان انحرافی كه افرادی از كابینه هم در میان آنها وجود دارد بنابر روال قانونی انجام خواهد شد و رییس جمهور هم در صورتی كه به استناد مستندات باشد، قطعا نسبت به قانون تمكین خواهد كرد.
وی در گفتگو با «آینده»، افزود: برخلاف فضاسازی های چندهفته اخیر درباره تعیین خط قرمز برای دستگاه قضایی و ضابطین، به صراحت اعلام می كنیم كه هیچ خط قرمزی جز قانون نمی شناسیم و مطابق به وظایف قانونی به تخلفات هر شخص در هر مقامی و هیاتی رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: این كه برخی افراد و گروهها نسبت به واكنش احتمالی آقای احمدی نژاد نسبت به دستگیری اعضای هیات دولت نگران هستند، موضوع مهمی نیست و برای دستگاه قضایی و ضابطین هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا كه مطمئنیم رییس جمهور در نهایت نسبت به قانون تمكین خواهد كرد و ممكن است گلایه و نارضایتی برای وی ایجاد شود اما از قانون عبور نخواهد كرد و به استقلال قوه قضاییه احترام خواهد گذاشت.
این منبع توضیح داد: اخیرا نیز چند بار در موضوع استیضاح وزیر راه و ادغامها نیز این موضوع مطرح شد و ابتدا دولت اعلام كرد كه نظر مجلس را قبول ندارد اما پس از چند روز زمانی كه مشاهده كرد اراده نظام بر اجرای قانون جدی است به آن تمكین كرد.
وی افزود: زمانی كه در قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی تمامی آحاد ملت حتی رهبر كشور در برابر قانون یكسان فرض شده اند چه كسی می تواند یك متهم را صرفا بدلیل عضویت در هیات دولت از رسیدگی قانونی معاف كند و طبیعتاً اگر چنین متهمی وجودش توسط قاضی تشخیص داده شود، نباید رفتاری انجام داد كه مانع از رسیدگی و یا ایجاد كوچك ترین خللی در مسیر رسیدگی به پرونده مذكور شود.
وی خاطر نشان كرد: به حول و قوه الهی دستگاه قضایی و سپاه پاسدارن بعنوان ضابط این پرونده با تمام اقتدار و قاطعیت به پرونده این افراد رسیدگی خواهد كرد تا اثبات شود نظام جمهوری اسلامی در اجرای عدالت با احدی شوخی و رودربایستی ندارد و كسانی كه حتی در ذهن خود هم راههایی مانند تمرد و ایستادگی در برابر قانون را بررسی می كند، بهتر است سرنوشت كسانی كه در گذشته از این راه را رفتند  مدنظر قرار دهد.
این منبع مطلع در تشریح روند موجود متذكر شد: تحقیقات پرونده ای كه معاون اول رییس جمهور یكی از متهمان آن اعلام شده است نهایی شده و آماده صدور احكام قضایی است و همچنین تحقیقات از متهمین جریان انحرافی لزوم تحقیق یكی دیگر از معاونین رییس جمهور را ضروری ساخته است، بنابر این نباید انتظار داشت اگر لازم شد در هفته های پیش رو از این دو نفر تحقیقات لازم توسط ضابطین بعمل آید، این اقدام صورت نپذیرد و در ورند تحقیقات اخلال صورت پذیرد.

وی در خاتمه گفت: در عین حال از رسانه ها و چهره های سیاسی انتظار جدی وجود دارد كه در این مقطع حساس آرامش را در فضای كشور حفظ كنند و از طرح مطالب التهاب آفرین بپرهیزند، چرا كه این التهاب قطعاً به سود متهمین و به ضرر منافع كشور خواهد بود.
منبع خبر: آینده
http://www.ayandenews.com/news/32504/

۲ نظر:

ناشناس گفت...

امجد :
خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=101:1389-10-20-19-25-58&catid=45:nazar-bozorgan

ناشناس گفت...

یعنی واقعا خامنه ای و من در برابر قانون برابر هستیم ؟؟
عجب ، خیلی خوب اومدی این یه تیکه رو

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com