۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

مصباح یزدی اسیر در چنبره ی تناقض: آینده نیوز


حضرت آیت الله مصباح، جسارت نباشد اما خودتان فرمودید!

امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌كند چگونه كسی كه در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، همان كسانی فتنه را آغاز كرده‌اند كه خود پرورش داده‌ایم. این عزل و نصب‌ها از كجا در می‌آید؟ این حرف‌های ملی‌گرایانه و مكتب ایرانی، برای چیست؟
در حالی كه امروز آیت الله مصباح در گفتگو با یكی از خبرگزاریها عنوان كرد كه تعبیر فراماسونری برای جریان انحرافی را بكار نبرده است، با این حال ضمن آنكه قصد جسارت نسبت به ایشان نیست لكن بررسی های خبرنگار آینده نشان می دهد این مطلب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایشان در رسانه ها منتشر شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی «آینده»؛ پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مصباح یزدی در روز 15 فروردین ماه امسال در خبری با عنوان علامه مصباح یزدی: تشكیلاتی فراماسونری در كشور درحال شكل گرفتن است مطلب ذیل را به نقل از ایشان منتشر كرده است:
آیت‌الله مصباح یزدی با هشدار به مسئولان گفت: امروزه در دورن جامعه ما تشكیلاتی فراماسونری در حال شكل گرفتن است، و همان‌طور كه در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌كند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌كند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌كند.

وی ادامه داد: چگونه كسی كه در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، و معلوم نیست چه شده كه برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند!

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اگر تنبلی كنیم زمانی از خواب غفلت بیدار می‌شویم كه تیرگی فتنه همه جا را فراگرفته است و می‌بینیم همان كسانی فتنه را آغاز كرده‌اند كه خود پرورش داده‌ایم. این عزل و نصب‌ها از كجا در می‌آید؟ این حرف‌های ملی‌گرایانه و مكتب ایرانی، آن هم در زمانی كه نهضت اسلامی در جهان اسلام در حال شكل‌گیری است، برای چیست؟ ملی گرایی و دم زدن از مكتب ایرانی با چه انگیزه‌ای می‌تواند صورت بگیرد؟
با توجه به آنكه در این مطلب اشاره شده كه تشكیلات فراماسونری جدیدی با شعار انقلاب و اسلام می آید و همچنین به فردی كه در طول عمر با عالمی ارتباط نداشته، عزل و نصب های گسترده و مكتب ایرانی اشاره شده است برداشت همه مطبوعات ور سانه ها اصولگرا و حتی رسانه های حامی و منسوب به جریان انحرافی این بوده است كه منظور ایشان از فراماسونری تازه این جریان است و حتی برخی اصول گرایان بر این دیدگاه مهر تایید زدند.

اكنون كه آیت الله مصباح پس از بیش از سه ماه، متذكر شده اند كه این جریان انحرافی را فراماسونری نخوانده اند، این پرسش پیش می آید كه منظور ایشان از شكل گیری جریان انحرافی با اوصافی و افعالی كه پس از ذكر این عنوان بیان كرده اند، چه  جریانی است؟

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com