۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

ادامه تلاش‌ها برای تطهیر خامنه‌ای در ماجرای کهریزک


ادامه تلاش‌ها برای تطهیر خامنه‌ای در ماجرای کهریزک

سایت دیگربان: محمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری ادعا کرد علی خامنه‌ای در پی مخدوش شدن «اصل ممنوعیت شکنجه» با «سینه‌ای پر از خشم» دستور بسته شدن بازداشتگاه کهریزک را صادر کرد.به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای علوی این ادعا را روز پنجشنبه (۲۳ تیر) در دومین سالگرد مراسم بزرگداشت قربانیان بازداشتگاه کهریزک بیان کرده است.این عضو مجلس خبرگان رهبری، علت «صبوری» خانواده‌های سه تن از جان‌باختگان حوادث کهریزک را دستور خامنه‌ای مبنی بر بسته شدن بازداشتگاه کهریزک از جایگاه «پدر فرزندان ایران» عنوان کرده است.علوی همچون بسیار دیگر از مقام‌های جمهوری اسلامی حوادث بازداشتگاه کهریزک را کار عده‌ای «نیروی خودسر» دانسته است.وی در بخش دیگری از سخنان خود افزوده که رهبر جمهوری اسلامی به عنوان «ابر پاسدار قانون اساسی» دستور بسته شدن بازداشتگاه کهریزک را صادر کرده است.این عضو مجلس خبرگان در پایان به خانواده‌ قربانیان حوادث بازداشتگاه کهریزک وعده داده به خاطر اینکه «درد خود را با افراد در میان نگذاشته و آن‌ را به عنوان راز انقلاب مکتوم نگاه» داشته‌اند٬ پاداش خواهند گرفت.حسن روح‌الامینی، محمد کامرانی٬ امیر جوادی‌فر و رامین آقازاده قهرمانی چهار جوانی هستند که از آن‌ها با عنوان قربانیان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در بازداشتگاه کهریزک نام برده می‌شود.خانواده قربانیان حوادث بازداشتگاه کهریزک با گذشت دو سال از جان باختن فرزندان خود همچنان خواستار محاکمه آمران اصلی این حوادث هستند.اظهارات این عضو مجلس خبرگان رهبری در شرایطی ایراد می‌شود که در حال حاضر بسیاری از فعالان سیاسی واجتماعی در ارتباط با حوادث انتخابات سال ۸۸ در زندان و در شرایط دشواری به‌سر می‌برند.در طول دو سال گذشته، گزارش‌های بسیاری توسط خود زندانیان از شکنجه‌های روحی و جسمی که در زندان‌های جمهوری اسلامی بر آنها رفته، منتشر شده است.
آن‌طور که برخی زندانیان در دو سال گذشته فاش کرده‌اند در همه زندان‌های جمهوری اسلامی شکنجه روحی و جسمی زندانیان به خصوص زندانیان سیاسی امری طبیعی و پذیرفته شده در میان بازجویان و زندانبانان است.

 * خامنه ای همانند خمینی که قتل عام و کشتار وسیع زندانیان سیاسی در تابستان 67 را فرمان داد و بقول منتظری، چشم بر تجاوز جنسی  و کشتار زندانیان سیاسی فرو بست، عامل بسیاری فجایع بویژه قتل و شکنجه ی مخالفان پس از کودتای 1388 از جمله وقایع کهریزک می باشد. بدون شک مردم ایران و افکار عمومیِ جامعه ی جهانی، فرمان حمله و کشتار خامنه ای در فردای انتخابات 88 از یاد نخواهند برد!  خامنه ای مسئول مستقیم همه ی سیاه روزی های مردم ایران است!

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com