۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

شکاف در قلعه ی سنگباران

وضعیت نظام اینبار از درون ، درهم برهم، بهمریخته و شیر تو شیر شده است! چنین بنظر می رسد که مهره های حکومت اسلامی بدجوری با یکدیگر در افتاده و روند حوادث خبر از بهم پیچیدنِ هر چه بیشترِآنان در آینده ای نه چندان دور را می دهد. آینده ای که احتمالن زودتر از ظهور صاحب الزمان بوده و ای بسا که ظهورِ ایشان هم نتواند گرهی از کار دولتمردان حکومت اسلامی  بگشاید. 
قلعه ی سنگباران شکاف برداشته و اینبار پس لرزه های این زلزله می رورد تا آوارهایش را بر سرِ ساکنان آن که در همه ی جناح و جهاتش ، غاصبان حقوقِ ملت لانه کرده اند، فرو ریزد.  اینک خبرهای تازه ای از قلعه ی سنگباران!

یک قدم تا رگبار فحشهای ناموسی به مخالفان
فرمانده بسیج به محمدرضا خاتمی: مزدور، تفاله‌ نفاق و استکبار
به گزارش فارس، سردار پاسدار محمدرضا نقدی در خصوص برخی موضع‌گیری‌های اخیر فعالان جنبش در مورد ضرورت عدم دخالت نظامیان – بویژه سپاه- در امور سیاسی و انتخابات کشور، و نامه‌نگاری به فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: "آیا انتظار دارید این‌گونه افراد هتاك و مزدور از سپاه پاسداران تمجید كنند؟ جواب این سؤال مشخص است. این افراد مزدوران و اجنبی‌هایی هستند كه حتماً علیه سپاه پاسداران صحبت می‌كنند و به نهادهای دیگر مقدس نظام اسلامی هجمه وارد می‌كنند. "

نقدی ادعا كرد:‌ این فرد هتاك، هم‌ پیاله كسی است كه در انتخابات به كشورهای اروپایی مراجعه می‌كند و از دولت‌های استعمارگر و احزاب صهیونیستی و فراماسونر كمك مالی دریافت می‌كند. این فرد از قماش كسی است كه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ از پادشاه جنایتكار بحرین با اعزام نماینده‌ای به نفع خود كمك مالی دریافت كرد. وی هم پیاله كسی است كه با پادشاه عربستان كه اكنون كشورش مأمن تمامی دیكتاتوران منطقه شده، برای برگزاری انتخابات در ایران مذاكره كرده و همفكری می‌كند.

وی در ادامه بدون ارایه هیچ سند و مدرکی مدعی شد: ضعف اینجاست كه وقتی این افراد، مزدوری كردند و وابستگی خود را نشان داده و این موارد احراز شد، با این‌گونه افراد برخورد نشد و طبیعتاً‌ روی این افراد زیاد می‌شود و این سخنان را مطرح می‌كنند.

سردار نقدی در پاسخ به این سؤال كه برخورد نظام با هتاكان به نهادهای مقدس نظام"چگونه باید باشد، گفت "‌این‌گونه افراد عددی نیستند. مردم این مزدوران را شناخته‌اند و آنها تفاله‌های سیاسی نفاق هستند كه مردم آنان را كنار زده‌اند و به هیچ‌وجه دیگر به آنان میدان نخواهند داد."

گفتنی است طی روزهای اخیر در ادامه واکنش‌ها به نامه محمدرضا خاتمی به فرمانده سپاه که او را به دخالت صریح در امور سیاسی از طرف نظامیان متهم کرده بود، شماری دیگر از چهره‌های اصولگرا خواستار واکنش و برخورد با دبیرکل سابق جبهه مشارکت شده‌اند.

 مصطفی محمد نجار وزیر کشور گفته است : " حجاب و عفاف در كشور بسيار عالي است و ناامني هم در كشور نداريم و آرامش بر كشور حاكم است."

 شفاف (نشریه قالیباف): آقای نجار ! ماست قطعاً سفید است

این در حالی است که بسیاری از مردم گاهی در رسانه ها با اخباری مواجه می شوند که بسیار نگران کننده است . یک روز پیش از این اظهارات وزیر کشور خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه 5 جوان یک خانم معلم 22 ساله را از جلوی آموزشگاهش ربوده اند و طی چند روز به او تجاوز کرده اند . قربانی ماجراي‌ ربوده‌ شدنش‌ را چنين‌ تعريف‌ كرد: روز دوم‌ اسفندماه‌ از آموزشگاه‌ بيرون‌ آمدم‌ تا به‌ خانه‌ برگردم‌. در ميدان‌ نور سوار خودرويي‌ شدم‌ كه‌ سه‌ سرنشين‌ داشت‌. هر سه‌ پسر جواني‌ بودند كه‌ يكي‌ از آنها در صندلي‌ جلو و ديگري‌ در صندلي‌ عقب‌ نشسته‌ بود. جوان‌ سوم‌ هم‌ رانندگي‌ مي‌كرد. در ميانه‌ راه‌ پسر جواني‌ كه‌ در صندلي‌ عقب‌ نشسته‌ بود، چاقويي‌ از جيبش‌ درآورد و به‌ پهلويم‌ فشار داد. مي‌خواستم‌ فرياد بزنم‌، اما دستهايش‌ را روي‌ دهانم‌ گذاشت‌ و مرا روي‌ صندلي‌ خواباند.آنها در تاريكي‌ شب‌ به‌ سمت‌ يافت‌آباد راه‌ افتادند و مرا در منطقه‌ چهاردانگه‌ به‌ اتاقكي‌ در حاشيه‌ يك‌ زمين‌ كشاورزي‌ بردند.به‌ آنها التماس‌ كردم‌ كه‌ با من‌ كاري‌ نداشته‌ باشند، اما هر سه‌ با زور وحشيگري‌ به‌ من‌ تجاوز كردند و بعد مرا در اتاقي‌ انداختند و زنداني‌ام‌ كردند.فرداي‌ آن‌ روز هم‌ دو جوان‌ افغاني‌ كه‌ كارگر زمين‌ كشاورزي‌ بودند به‌ سراغم‌ آمدند و به‌ من‌ تجاوز كردند. حوادثی مانند آنچه که برای این خانم معلم اتفاق افتاده است کم نیست . حتی اگر همین یکی هم باشد کافی است وزیر کشور سرش را پایین بیندازد و با شرمندگی از مردم عذرخواهی کند . متاسفانه مسئولانی مانند آقای نجار نه تنها عذرخواهی نمی کنند بلکه می گویند همه چیز عالی است . گویی اگر او بگوید همه چیز عالی است و ما رسانه ها هم تایید کنیم ، واقعاً همه چیز عالی می شود . مثل این است که یکی بگوید ماست سیاه است و ما هم بگوییم : بله درست است و همه باور کنند ماست سیاه است .  اما گاهی وقت ها باید گفت نه اینطور هم نیست . اگر بگوییم وضعیت امنیت کشور بد است واقعاً سیاه نمایی و بی انصافی کرده ایم . چرا که واقعاً این هم درست نیست و خلاف اخلاق است . اما همانطور که ما نمی توانیم بگوییم وضعیت امنیت بد است ، وزیر کشور هم نمی تواند بگوید عالی است . مگر اینکه معنی واژه عالی را که بچه های دوران ابتدایی از آن به عنوان نمره " بیست " یاد می کنند ، نداند . هر چند ممکن است برخی بگویند چرا در این شرایط حساس از وزیر کشور انتقاد می کنید؟ اما واقعاً مگر می شود انتقاد نکرد . شرایط کشور در همه دوران پس از انقلاب حساس بوده و هست . اما سکوت کردن در برابر برخی اشتباهات ، نه تنها کمک کردن به کشور و نظام و انقلاب نیست ، بلکه عین خیانت به مملکت است . بله ، دولت مشغول اجرای طرح هدفمندی یارانه هاست ، دستش هم درد نکند ، خیلی هم ممنون ، الهی که خسته هم نباشند . اما دلیل نمی شود که چشم به روی تجاوز به یک دختر معصوم و بی گناه ببندیم و بی انصافانه بگوییم وضعیت امنیت در کشور عالی است .  اگر یک مورد بود می شد ادعا کرد اتفاقی هست . اما در همین چند ماه با چند مورد مواجه شده ایم که انصافاً برخورد قوه قضائیه بسیار قاطعانه و محکم بوده است . اما مجازات یک بحث است و مهم تر از آن پیشگری است . واقعاً چرا باید این اتفاق بیفتد ؟ الهی که هیچ کس حتی یک لحظه خودش را جای پدر و مادر این دختر نگذارد ، اما اینجا مملکت شیعیانی است که امامشان وقتی شنید خلخال از پای زن یهودی کشیده شده گفت : مسلمان این را بشنود و بمیرد جا دارد .



امیری فر بازهم حاشیه آفرید؛
دو نماز جماعت در مسجد ریاست جمهوری
در حالی که روز گذشته، تعداد زیادی از کارمندان دفتر ریاست جمهوری از اقامه نماز ظهر به امامت امیری فر امتناع کردند، امروز نیز امیری فر دوباره در جایگاه محراب مسجد سلمان فارسی، حاضر شد، که با واکنش نا مساعد نمازگزاران مواجه شد.
 به گزارش خبرنگار اعتدال  امیر فر که امروز قصد اقامه نماز جماعت داشت با واکنش اکثریت نمازگزارن دفتر ریاست جمهوری روبرو شد و تنها تعداد معدودی از کارمندان پشت سر وی حاضر به اقامه جماعت شدند، که این تعداد اندک نیز پس از اتمام نماز با برخورد سرد سایر نمازگزاران مواجه شده و سخنانی بین آنها دو بدل شد.
 این گزارش حاکی یکی از روحانیون دیگر شاغل در نهاد ریاست جمهوری، که برای نماز ظهر در مسجد سلمان فارسی دفتر ریاست جمهوری حاضر بود در صفوفی جداگانه و البته بسیار پر تعدادتر به اقامه نماز جماعت پرداخت و این در حالی است که این دوگانگی سبب شد تعدادی از صواب نماز جماعت بگذرند و نماز خود را به صورت فرادی ادا کنند.
 گزارش‌ها حاکی است جریان انحرافی در حالی سعی بر اثبات مشروعیت خود می‌کند که اکثر کارمندان نهاد ریاست جمهوری از عملکرد چهره‌های این جریان در دفتر ریاست جمهوری ناراضی هستند.
 شنیده‌ها حاکی است روحانی دیگری که در مسجد ریاست جمهوری حاضر بوده است، از نزدیکان حجت السلام ثمری است، که گفته می‌شود به پیشنهاد وی در موقع نماز ظهر در مسجد برای اقامه نماز جماعت حاضر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com