۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

وقتی که کفتارها بر استخوانهای قربانیانشان اشک تمساح می ریزند


کفتارهایی که خود آمران ، عاملان و سازمان دهندگان جنایات کهریزک، اوین و دهها سیاه چال علنی و مخفی دیگر در حکومت اسلامی بودند، با وقاهت تمام و چون همیشه با بی شرمی و«حق بجانب» روز گذشته مراسم دومین سالگرد جانباختگانی را برگزار کردند که هرکدام از شرکت کنندگانش بنوعی، چه مستقیم و بیواسطه و چه باواسطه در رویدادِ فاجعه بارِ کهریزک و دیگر فجایع حول و حوش انتصابات 88 و دیگر جنایات این رژیم سفاک سهیم و شریک بوده اند! 
« گزارش تصويري مرتبط» با این حرکت شنیع، مرده خواری و شهید دزدی مهره های ریز و درشت رژیم ضدِ مردمیِ اسلامی را ببینید تا دریابید که چه جانیان و جانوران پوست کلفتی در مراسم جانباختگان مردم شرکت داشته هند!

عصر امروز در مسجدنور؛
مراسم دومين سالگرد قربانيان بازداشتگاه كهريزك برگزار شد
خبرگزاري فارس: مراسم دومين سالگرد قربانيان بازداشتگاه كهريزيك با حضور شخصيت‌هاي مختلف عصر امروز در مسجدنور تهران برگزار شد.

 گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، دومين سالگرد قربانيان حادثه كهريزك عصر امروز پنج‌شنبه در مسجدنور تهران برگزار شد.
در اين مراسم كه دومين سالگرد محسن روح‌الاميني، محمد كامراني و امير جوادي‌فر بود، شخصيت‌هاي مختلف از جمله منوچهر متكي، محسن رضايي، آيت‌الله علوي، دانش‌جعفري و حسين محمدي كه از دفتر مقام رهبري حضور داشتند برگزار شد.
روح‌الاميني، كامراني‌فر و جوادي‌فر از بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري در سال 88 بودند كه در بازداشتگاه كهريزيك قرباني بدرفتاري و سهل‌انگاري مأموران و مسئولان اين بازداشتگاه شدند.
انتهاي پيام/

۱ نظر:

ناشناس گفت...

www.kavehsara.com

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com