۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

دفاع مجدد احمدی‌نژاد از اجرای طرح باغ‌شهر‌ها


با وجود مخالفت صریح علی خامنه‌ای صورت گرفت

دفاع مجدد احمدی‌نژاد از اجرای طرح باغ‌شهر‌ها




محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت دهم برخلاف نظر علی خامنه‌ای بار دیگر بر اجرای طرح «باغ‌شهر‌ها» تاکید کرد.
به گزارش روز شنبه (۱۸ تیر) خبرگزاری مهر٬ آقای احمدی‌نژاد گفته که «می‌توان با این اهرم، شیوه شهرسازی در کشور را عوض کرد و به ۲۰ میلیون خانوار ایرانی هر کدام ۱۰۰۰ متر زمین بدهیم.»
اظهارات رئیس دولت دهم در شرایطی ایراد می‌شود که اواخر سال گذشته علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی از اجرای طرح «باغ‌شهر‌ها» ابراز نگرانی کرده و با اجرای آن مخالفت کرده بود.
آقای خامنه‌ای گفته بود: «من از این طرح باغ شهر‌ها جدا نگرانم. آقاى رئیس جمهور هم چند بار با من مطرح کردند، به ایشان هم گفتم.»
اختلاف‌ها میان علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد که از دو ماه پیش بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات علنی شد٬ هم اکنون در حوزه‌های دیگر اجتماعی٬ سیاسی و اقتصادی نمایان شده است.
دولت احمدی‌نژاد پس از ماه‌ها تبلیغ قصد داشت مهرماه سال‌ جاری طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها را به اجرا بگذارد که با مخالفت رهبر جمهوری اسلامی این طرح متوقف شد.
احمدی‌نژاد پس از عقب‌نشینی از اجرای این طرح٬ طرح «باغ‌شهر‌ها» را در دستو کار خود قرار داده که این نیز با مخالفت صریح رهبر جمهوری اسلامی روبرو است.
محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای می‌گویند احمدی‌نژاد تلاش می‌کند با اجرای طرح‌های جنجال برانگیز٬ پای رهبر جمهوری اسلامی را به میان بکشد.
این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند مخالفت‌های رهبر جمهوری اسلامی با اجرای این طرح‌ها منجر به لطمه خوردن به جایگاه رهبری شده و دولت را در افکار عمومی «مظلوم» نشان خواهد داد.

منبع خبر> سایت دیگربان
Printer-friendly version

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com