۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

خانواده شهدا دیگر حامی احمدی‌نژاد نیستند


مشاور رئیس بنیاد شهید در نامه استعفای خود مطرح کرد

خانواده شهدا دیگر حامی احمدی‌نژاد نیستند


محمدرضا نوایی لواسانی، مشاور جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران در متن استعفای خود اعلام کرد که خانواده‌های «شاهد» و «ایثارگران» اعتقاد خود به «مدیریت دولت» را از دست داده‌اند.
آقای نوایی در این استعفانامه که متن کامل آن روز سه‌شنبه (۲۱ تیر) در سایت«صراط‌نیوز» منتشر شده این موضوع را مطرح کرده است.
وی نوشته که «شرایط بنیاد شهید در دولت دهم باعث شده است که بسیاری از خانواده‌های شاهد و ایثارگران حامی دکتر احمدی‌نژاد، اعتقادشان را نسبت به مدیریت دولت از دست بدهند.»
به نوشته لواسانی٬ این خانواده‌ها شرایط کنونی بنیاد شهید را در «امور خودشان و سفره‌شان حس کرده‌اند.»
وی در بخش دیگری از نامه استعفای خود نوشته که فضای کنونی بنیاد شهید «آلوده به تهمت‌ها و بی‌تقوایی‌ها» است.
پیش‌تر سایت «فاش‌نیور» نزدیک به محمدحسین صفارهرندی نیز در یادداشتی از عملکرد بنیاد شهید انتقاد کرده و نوشته بود «جریان انحرافی» قصد دارد این بنیاد را تصرف کند.
حامیان رهبر جمهوری اسلامی دو ماه پس از تقابل خامنه‌ای‌-احمدی‌نژاد٬ تلاش‌ها برای انکار «۲۴ میلیون» رایی که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ با تقلب به حساب رئیس دولت دهم ریخته شد را آغاز کرده‌اند.
آن‌ها تلاش می‌کنند در این رویارویی٬ دولت احمدی‌نژاد را فاقد پایگاه مردمی معرفی کنند.
این دسته از محافظه‌کاران نگرانند تیم احمدی‌نژاد در آینده مسائلی درباره روحانیت٬ رهبری و حکومت روحانیون مطرح کند که به ضرر جمهوری اسلامی تمام شود.
۲۱ اردیبهشت ماه نیز روزنامه «جوان» نوشته بود تیم احمدی‌نژاد اعتقاد دارد که «پایگاه اجتماعی امت حزب‌الله حدود ۳ الی ۴ میلیون و پایگاه فتنه‌گران ۱۴ میلیون است» و براساس این اعتقاد به دنبال «ثبت تعارض با حاکمیت» است.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com