۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

نمره 20 برای دولتِ احمدی نژاد!



نکته:

زریبافان در گفتگو با مهر:
نمره دولت در مقایسه با دولتهای قبلی قطعاً 20 است
معاون رئیس جمهور تاکید کرد که اگر بخواهیم در مقایسه با دولتهای پیشین و بر روی منحنی، اقدامات دولتهای نهم و دهم را ببینیم نمره این دولت قطعا بیست است، هر چند تنها 90 درصد آرمانها و افکار رئیس جمهور در دولتهای نهم و دهم اجرایی شده است.
مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص عملکرد دولت دهم گفت: عملکرد دولت را باید بر اساس اهداف و راههای تحقق آن بسنجیم و سپس به آن نمره دهیم.

دوغ و دوشاب:

جان آقا! بخدا! بیست کم است 

جناب معاونِ محترمِ رئیس جمهور محترم تر امروز بر منبر رفته و با شکسته نفسیِ تمام نمرهِ دولتِ مکتبیِ برادر احمدی نژاد را فقط و فقط «بیست» اعلام کرده است. باید گفت که زهی تو برادر معاون که نگفتی و نگفتی و وقتی هم که خواستی چیزی بگویی، در سفتی واینگونه بر همهِ ممارست ها، از خود گذشتگی ها و سزاواری های دولت ِ نورِ چشمِ آقا، چشم فرو بستی و در کمال خود کمی بینیِ مطلق، نمره ای را از پرِشال درآوردی و بر سینهِ دولت چسپاندی که انگار نه انگار تو خود معاون آن دم و دستگاهِ عریض و طویلی!؟ 
واقعن که باید ترا خلع عنوان کرد و شغل آبا و اجدادیِ  زری بافی را از تو گرفت ولقب کرباسبافان را در شناسنامه ات افزود. آخر مردِ حسابی؛ «فقط بیست»؟؟! آن هم برای محمود آقا و کلیهِ ابواب جمعیِ دولت ایشان!!؟

جان آقا ! بخدا بیست کم است
نمره گر یکصد و ده نیست کم است.
تازه این یکصد و ده  چیزی نیست.
نمرهِ گنده تر! این چیست؟ کم است!

برادر جان این بیستی که از چنتهِ جنابعالی بیرون آمده حتا کفایتِ خدمتِ صادقانهِ آقای رئیس در جهت خارج کردنِ دولتِ اسرائیل از زیر ضرب افکار عمومیِ جهان هم نیست تا چه برسد به بقیهِ خدمات ارزنده ایشان.
انگار فراموش کرده ای جناب معاون که همین برادر چگونه و با چه رشادتِ مثال زدنی چنان ما را در عرصهِ بین المللی مفتضح و بی آبرو و سکهِ یک پول کرد که دیگر در سطح جهان ما را با القاعده و طالبانِ ملاعمر یکی دانسته و نه تنها هیچ تره ای بریشمان خورد نمی کنند بلکه سایه مان را نیز با تیر می زنند. حالا خودت جناب معاون کلاهت را قاضی کن و بگو ببینم بیست کم نیست؟ 
ما که می گوییم کم است!


لینک زیر را مرتبط با این مطلب بخوانید:
بیست کم باشد شما برای این کج آیینان!

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com