۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

سپاه پاسداران اژدهایی که قصد بلعیدن ایران را دارد!

دبی-العربیه.نت

به گفته وزیر جدید نفت

سپاه جایگزین شرکت های بزرگ خارجی در صنعت نفت ایران می شود

رستم قاسمی وزیر جدید نفت جمهوری اسلامی ایران خواستار آن شد که قرار گاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، جایگزین شرکت های بزرگ خارجی در صنعت نفت شود.

قاسمی فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء بود که به تازگی به زورات نفت ایران رسیده است. شماری از نمایندگان مجلس و همچنین شخصیت های منتقد دولت، مخالف وزارت قاسمی بودند. دلیل آن ها نظامی بودن اوست.

به گزارش خبرگزاری "فارس" قاسمی یکشنبه 7-8-2011 در مراسم تودیع خود گفت: "قرارگاه سازندگی خاتم الانبیادر پروژه‌های متوسط و كوچك شركت نمی‌كند زیرا بخش خصوصی داخلی به‌خوبی در حال رشد است و قرارگاه باید جایگزین شركت‌های بزرگ خارجی شود."

بنا بر این گزارش وزیر جدید نفت ایران خاطرنشان کرد: "كارهای بسیار زیادی هنوز در كشور باقی مانده و تا سند چشم‌انداز از نظر زمانی فاصله زیادی نداریم ولی از نظر كار حجم گسترده آن باقی مانده است كه با این فاصله زمانی كم قطعا كار با روال عادی ما را به اهداف سند چشم‌انداز نمی‌رساند.
"
او افزود: "اگر به شاخصه‌های سند چشم‌انداز 20 ساله دست پیدا نكنیم، نمی‌توانیم ادعا كنیم قدرت برتر منطقه در آن مقطع زمانی خواهیم بود."

او در پاسخ به انتقادها گفت: "همه افتخارم این است كه به عنوان یك سرباز در سپاه بوده و خواهم بود و همه زندگی و وجود ما سپاه است ولی در حال حاضر به مكان دیگری مامور شده‌ام."

قاسمی در خصوص ویژگی‌های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: "قرارگاه امروز از توانمندی و نیروهای متعهد و متخصص برخوردار است. همچنین ساختار و قوانین بسیار مناسب و خوبی دارد و با توجه به اینكه قرارگاه بزرگترین مركز پیمانكاری كشور است، ولی از سلامت كاری بالایی برخوردار است."

وزیر نفت با اشاره به سرعت انجام پروژه‌ها در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: "عمر پروژه‌ها از متوسط 13 سال به حدود زیر 10 سال رسیده ولی باید باز هم تلاش كنیم كه به زمان استاندارد جهانی برسیم.
"
وی در پایان اظهار داشت: "قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه‌های متوسط و كوچك شركت نمی‌كند زیرا بخش خصوصی داخلی به خوبی در حال رشد است و قرارگاه باید جایگزین شركت‌های بزرگ خارجی شود."


هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com