۱۳۹۰ مرداد ۱۴, جمعه

از سوی سایت رسمی ریاست جمهوری: خبر رد اختلاف احمدی‌نژاد و خامنه‌ای حذف شد


رفسنجانی در گوشِ رهبری: بیا شرِ این مارمولکو  مثلِ مورد احمد خمینی از سرمون کم کنیم. مطمئن باش که آب از آب تکون نمیخوره!
رهبری: باشه بوقتش. فقط یک راه حلِ خوب پیدا کن.

سایت «ریاست جمهوری» و پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از انتشار گفته‌های محمود احمدی‌نژاد مبنی بر نداشتن اختلاف با علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی خودداری کردند.
آقای احمدی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی «یورونیوز» در پاسخ به پرسشی در مورد اختلافش با خامنه‌ای گفته بود: «موقعیت رهبری در ایران کاملا معلوم است و هیچ اختلافی وجود ندارد.»
سایت «رجا‌نیوز» نیز با اعلام حذف «یک پاسخ احمدی‌نژاد به یورونیوز در سایت ریاست جمهوری» نوشته که «مشخص نیست چرا سایت ریاست جمهوری این بخش را منعکس نکرده است.»
اختلاف میان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای از اردیبهشت ماه سال‌ جاری بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات علنی شد.
طی این مدت رابطه رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم به سردی گرائیده است و حامیان آن‌ها حملات و انتقاد‌های زیادی متوجه یکدیگر می‌کنند.
در ماه‌های گذشته برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد بازداشت و بسیاری از سایت‌های نزدیک به دولت دهم مسدود شده است.
حامیان خامنه‌ای می‌گویند رهبر جمهوری اسلامی از آن‌ها خواسته درباره تیم احمدی‌نژاد که آن را «جریان انحرافی» می‌خوانند دست به روشنگری بزنند.
آن‌ها می‌گویند نظر آقای خامنه‌ای این است که دولت احمدی‌نژاد در دو سال مانده به پایان ماموریتش به کار خود ادامه دهد و از برخورد‌های تند با دولت و نزدیکان وی خودداری شود.
احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این حملات و انتقاد‌ها سکوت اختیار کرده و در هفته‌های اخیر در سخنرانی‌های خود به کنایه‌گویی علیه رهبر جمهوری اسلامی اکتفا کرده است.
تحلیل‌گران سیاسی معتقدند سکوت احمدی‌نژاد و نزدیکان وی با نزدیک شدن به زمان انتخابات نهم مجلس و سپس انتخابات ریاست جمهوری شگسته خواهد شد
منبع دیگربان   عکس از دوغ و دوشاب

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com