۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

ای میلهای جالب از وبسایت شیعه نیوز - طنز مذهبی



به واسطه ی نقش ارزنده وبسایت شیعه نیوز در حل مشکلات پیچیده و لاینحل امت اسلام این مطلب رو ارسال کردم تا به صورت رایگان تبلیغی برای این دوستان زحمتکش کرده باشم. امیدوارم که اجر اصلی رو خود آقا بهشون فرو کنه.

**********************************
ضمن عرض سلام میخواستم ببینم تفاوت دعای ندبه که صبح جمعه خونده میشه با دعای دنبه که شب جمعه خونده میشه چیه؟ با تشکر (سید حسن میاندوست از شبستر)
                                                                       
با سلام. چند وقت پیش، مادر من یکی از کلیه هاشونو از دست دادن. پس از کلی نذر و نیاز شبی سیدی نورانی به خواب من آمدن و گفتند که برای بهبود، ایشون رو به کربلا ببریم. بعد از بازگشت، ایشون کلیه ی دومشون رو هم از دست دادن. ما همه متعجب شدیم. بعد از چند شب همون سید نورانی به خواب من آمدند و فرمودند که چون اول به جای حرم امام حسین اشتباهن به حرم حضرت عباس رفتیم این اتفاق افتاده. لطفن به حمله داران کاروانها بفرمایید بیشتر دقت کنن چون سلامتی مردم بازیچه نیست. با امتنان. (دکتر فرامرز آل یاسین)

با عرض خسته نباشید. من یک دختر سه ساله دارم که متأسفانه بچه ی بسیار شادیه. علیرغم اینکه هفته یی سه بار به مسجد میبرمش و در منزل هم مدام نوحه پخش میکنیم ولی باز دست از خندیدن و حرکات موزون بر نمیداره. حتی جدیدن توی کوچه با پسربچه های هم سن و سالش هم بازی میکنه. میخواستم بدونم که دستور فقهی برای ازدواج ایشون به جهت دفع فساد بالقوه چیست؟ (ابو لولو از زاهدان)

خواهش میکنم ترتیبی بدن که این حدیث "حسین منی و ان من حسین" از ادبیات شیعه حذف بشه. من اسمم حسینه و بچه های بی تربیت محله با این حدیث برای من دست گرفتن و منو مسخره میکنن. با تشکر.(حسین از اصفهان)

پارسال من و سه نفر از رفقا، ماچه الاغ حاج فتح الله  رو بردیم صحرا برای چرا.  می خواستم ببینم حکم کره الاغی که پریروز به دنیا اومده چیه؟ (غلام از خمینی شهر)

میخواستم از همینجا به دوستانی که حاجت دارند عرض کنم که بهترین ذکر، ذکر کسا است. حتمن امتحان کنن که بسیار رضایتبخشه. (نصرت ذووجهتین از ریودوژانیرو)

دختری هستم سی و چند ساله و بسیار معتقد. چند روز پیش به قصد صحبت با دختر عمو تماس تلفنی گرفتم که متأسفانه برادر ده ساله ی ایشان وصل شدند. ایشان گفتند الو و من سریعن تماس را قطع نمودم. با توجه افزایش ضربان قلب و تغییر رنگ چهره و لرزش دست و پا و ترشحات نامعمول (آب دهان) و شکل ظاهری گوشی تلفن، میخواستم ببینم آیا غسل بر من واجب شده یا نه. السلام علیکم و رحمة الله و بکارته (معصومه ی درازجو از مشهد)

آیا این قول صحیح است که آلبرت انشتن در دو هفته ی پایان عمر و در محضر آیت الله بروجردی به آیین تشیع اثنی عشری گروید و نام خود را به آلت پَنشتَن تغییر داد؟ (عتیقه از قم)

طلبه ی هفده ساله یی هستم که مدت هفت سال است به استفتاء معتاد شدم. از چند نفر از علما هم استمناء کردم ولی بی نتیجه بوده. خواهش دارم مرا ارشاد کنید. (سقط الاسلام علی مالشی از دروازه دولاب)

Oops! I think the machine has made a mistake. Sorry! (Stephen Hawking-London)

پیشنهاد میدم که با صلاحدید علما، از این به بعد به جای واژه ی نامأنوس "عجل الله تعالی فرجه الشریف" از واژه ی ملموس "عجل الله تعالی ذکره الحریف" استفاده کنیم. (فخر النساء از رشت)


هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

Loading...

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com