۱۳۹۰ مهر ۱۱, دوشنبه

نماینده مجلس جمهوری اسلامی: فوتبال را تعطیل کنید!


سید جلال یحیی زاده نماینده مجلس اسلام می گوید:
بهتر است بیشتر به ورزش‌های مدال‌آور و افتخارآفرین توجه شود و وقت و انرژی اهالی ورزش، رسانه‌ها، بی‌‌مورد خرج فوتبال نشود. هر چه جلوتر می‌رویم در فوتبال نتایج بدتری می‌گیریم. 
 سید جلال یحیی زاده فرمایشات بالا را در واکنش به سخنان عزیز محمدی، مسئول سازمان لیگ  عنوان کرد که گفته بود؛ با توجه به وضعیت نابسامانِ تیم های لیگ برتری، امکان کاهش سهمیه ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد و حتا ممکن است که فصل دوم مسابقات لیگ برتر تعطیل شود،.
در همین رابطه نامبرده  (یحیی زاده) بر این باور است که:
بهتر است به سمت رشته‌هایی غیر از فوتبال برویم؛ همانند رشته‌های رزمی‌،‌ مدال‌آور و افتخارآفرین که به دلیل توجه بیش از اندازه به فوتبال مغفول مانده‌اند. پرداختن به چنین ورزش‌هایی خیلی بهتر از این است که باز هم صدها میلیارد تومان پول به فوتبال تزریق شود بدون آنکه نتیجه‌ای داشته باشد. 



نکته:
نماینده مجلس اسلام بر آن است تا نه تنها مسابقات لیگ برتر فوتبال بلکه «فوتبال» را بطور کلی ، برای چند سال  در کشور تعطیل کرده  تا در آینده (!) دوباره از پایه باز سازی کنند! 
براستی پشت چنین فرمایشات شگفت انگیزی چه استدلال و خواب هایی خفته است؟
آیا همهِ این بالا و پایین رفتن ها در رابطه با فوتبال و مسابقات لیگ برتر، ترس از تجمع چند ده هزار نفری در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و اهواز نیست که حاکمیت را واداشته است تعطیلیِ فوتبال را کلید بزند؟

متن کامل فرمایشات نمایندهِ مجلس اسلام را در خبرگزاریِ فارس از لینک زیر بخوانید:

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ای عزیز....
در این سرزمین ظلم و جهل و جنایت .
وطن فروش و خود فروش و مزدور ولایت
دست در دست هم داده اند برای ویران کردن این وطن
این وطن اسمش ایران است
همه حرمتهایش را دریدند . نه به اسمش و نه به فرهنگش و نه به انسانش رحم نکردند
آری رحم نکردند
به تمام هستی ایران تاختند و نابود کردند
ارزش ها را از بین بردند
تخم نفاق در بین ملت پاشیدند
این قوم رذل خمینی با ایران چونان کردند
لعنت بر خمینی

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com