۱۳۹۱ مرداد ۲۳, دوشنبه

علی کریمی: فکرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان آذربایجان غافل نیست/ پهلوانان برمی‌خیزند!




علی کریمی :
فکرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان غافل نیست/باید دست همدیگر را بگیریم
 هافبک تیم ملی فوتبال ایران ضمن همدردی با زلزله‌زدگان کشورمان گفت: در این شرایط سخت باید دست هموطن‌مان را بگیریم.
·                                

علی کریمی در خصوص زلزله شمال‌غرب کشورمان عنوان کرد: تیم ملی در حال حاضر در اردوی مجارستان در شرایط خوبی به سر می‌برد اما فکرمان لحظه‌ای از شرایط زلزله‌زدگان غافل نیست.

وی افزود: احساس همدردی‌ام را با مردم خونگرم آذربایجان اعلام می‌کنم و امیدوارم همه مردم در کنار مسئولان دست به دست هم دهند و برای رفع مشکلات تلاش کنند. آرزوی قلبی‌ام این است که مشکلات این عزیزان هر چه سریع‌تر رفع شود و زندگی‌شان به روال عادی بازگردد.

کریمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در اردوی تیم ملی هستم و پس از بازگشت به ایران هر کمکی که از دستم برآید انجام خواهم داد. در این شرایط سخت باید به همدیگر کمک کنیم و دست یکدیگر را بگیریم. آنهایی که جانشان را از دست دادند، هموطنان ما هستند و باید در این روزهای دست آنها را بگیریم. این اتفاق در مناطق سردسیر رخ داده و باید همه با عزم ملی قبل از فرا رسیدن فصل سرما شرایط زندگی را برای حادثه‌دیدگان فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس



علی دایی نخستین پهلوانی که بکمک زلزله زدگان آذربایجان شتافت .
یاشاسین شهریار!


علی کریمی:  هر کمکی که از دستم برآید انجام خواهم داد


پهلوان قاسم رضایی، مدال طلای 96 کیلوگرم  المپیکی خود را به هموطنان زلزله زده اش تقدیم کرد

احسان حدادی برنده مدال نقره المپیک:
 مدالم را به کودکان سرطانی بخشیده ام. اما هر چه در توان دارم  در کمک به زلزله زدگان انجام خواهم داد  و از همین امروز به تبریز می‌روم.

مهدی مهدوی‌کیا:
بخش از قرادادم با پرسپولیس تقدیم به هموطنانم در آذربایجان

میلاد میداودی: درآمد حاصل از داربی تهران را به زلزله زدگان اختصاص دهید!

کریم باقری شخصیتی امین‌تر از هلال احمر جمهوری اسلامی برای رساندن کمک‌های اهدایی فوتبالیست‌ها به زلزله زدگان آذربایجان. بازیکنان فوتبال و سایر ورزشکاران جهت رسانیدن کمکهایشان به زلزله زدگانِ داغدار با کریم هماهنگ کنند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من یک ایرانی زاده در اهواز هستم از کشته و زخمی شدن هم میهنان اذری خودم دلم به درد امد کاش در ایران بودم و میتوانستم کمکی کنم . در خبرها خواندم تعداد زیادی امامزاده = عربزاده در منطقه زلزله وجود دارد در حالیکه یک   بیمارستان هم انجا ساخته نشده این براستی تامل برانگیز است!!! برای داغدیدگان و بازماندگان ارزوی شکیبایی و تندرستی دارم . یاشاسین اذرابادگان 

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com