۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

حق با آقای محمد سعیدی است




 حق با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی است

هنگامی که حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعهِ قم و تولیت آستانِ حضرتِ معصومه، فرمودند که جناب رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای علیه السلام یا سلام الله علیه، بهنگام میلاد باسعادت و افتادن بر خشتِ دنیا، فریاد برآوردند: یا علی! و قابله ی محترمه هم در پاسخ گفتند: علی یارت! بسیاری از اهل دنیا و ناآگاه به ارکان غیب، منکر شدند معجزه آقا را و بر این واقعه بدیده ی تمسخر نگریسته و نگاهشان به جناب سعیدی، بنوعی نگاه عاقل اندر سفیه را بیاد می آورد.
دوستی دارم اهلِ کتاب و مطالعه که عمری را در لابلای کتاب های یابا و نایاب صرف نموده و زلف و گیسی را، هم از نظر مقدار و هم از نظر رنگ و جلا، در این راه بر باد داده، بر این عقیده است که حق با آقای سعیدی، امام جمعه ی شهر مقدس قم است.
بقولِ آقای فانی، بعبارتِ دیگر، این دوست بر این عقیده است که جناب رهبری بهنگام میلاد میمون و مبارکشان چیزکی فرموده اند. وگرنه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!
 و حالا برای این که گره جهان باز شده و معضلات به انجام برسد، باید دید که آن «چیزکی» که ایشان فرموده اند چه بوده؟ آیا واقعن «یا علی» بوده و یا «چیزک» دیگری که خوب بازگو نشده و جای تاویل و تفسیر دارد؟
حضرت آیت الله آ محمد تقی مصباحِ یزدی، مدت هاست که با توجه به اشارات و امارات غیبی و از آنجا که دسترسی به عالم غیب داشته و حق انحصاری بازگویی اسرار مگو را دارند، بارها و صد باره گفته اند، تشکیک در عظمت مقام معظم رهبری، تشکیک به مقام الهی و از مصادیقِ کفر است! در اینجاست که اگر حتا بر این باشیم که آقای مصباح  نعوذ بالله اندک غلوی هم در گفتارشان  باشد، دستِ کم آقای سیدعلی خامنه ای، چیزِ در حدِ دوازده امام و چهارده معصوم که هستند!
هنگامی که این حکم را هم بپذیریم باید از دل و جان بپذیریم که وجودِ ذیجودِ ایشان  تمام فروزه ها وصفات معصومین را هم با خویش یدک کشیده و سعادتِ و اجرِ درکِ ِ این فروزه ها در این هنگام و این جهان نصیبّ ما معصیتکاران بی خاصیت شده است!
این که نارسایی هایی در زمان ولایت ایشان بچشم می خورد، مثلن چند ده میلیون رای جابجا می شود اندک تجاوزاتی در کهریزک و دیگر زندان ها رخ می دهد، چند هزار تایی آدم بقول سید محمد خاتمی سرشان به جسمِ سخت می خورد یا جسمِ سخت به سرشان می خورد و بقتل می رسند، مردم در فقر و فاقه ناچارند بچه هایشان را به شیوخ عرب در خلیج فارس بفروشند، فحشا و فساد و رشوه خواری و بسیاری  موارد دیگر، رخ داده و می دهد، امری طبیعی است. مگر زمان پیامبر از این اتفاقات نمی افتاد؟ مگر در زمان امیر المومنین (ع) کم کشت و کشتار و اجحاف و نارسایی بود؟
با این اوصاف و استدلال، آنچه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در موردِ ولادت با سعادتِ آقا می گویند عین حقیقت است. زیرا شواهد و قراین بیشماری  گویای این اتفاق بوده و تنها کوردلان غیر مومنِ  اهل دنیا منکرِ آن خواهند بود. وگرنه با توجه به روایت های معتبر در تاریخِ معصومین و وقوع چند باره ی آن ، هر مغزِ غیر علیلی را بر باور آن تشویق و تایید می کند.
دوستِ من می گفت: اول کسی که سخن گفتن را حتا پیش از ولادت در جهان باب کرد حضرت مسیح بود. جنابِ عیسا (بجای عیسی)  از همان آغازنطفه بندی توسط الله شروع کرد به صحبت کردند به  بذله گویی و بلبل زبانی با والده ی محترمه. می گویند حضرت مریم مجدلیه، قصد داشته بهمه بگوید که این مسیح بعضی وقت ها ( البته پیش از میلاد) اینقدر حرف می زد که خواب و خوراک از من گرفته و بگریه می انداخت! اما بکسی نگفته و این موضوع مثلِ رازی سر بسته با خود به جهانِ باقی برده است. تا این که احتمالن یکی پیدا شده شبیه آ سید محمد سعیدیِ ما و راز مگو را باز گفته است.
حالا خودتان قضاوت کنید وقتی حضرت عیسا قبل و بعد از ولادت سخن می گفته، آقای خامنه ای ما که بقول حضرت محمد تقی مصباح یزدی، حکومتش ادامه ی حکومت اولیا و انبیاست، در وقتِ ولادت با سعادت، حقِ گفتنِ دو کلمه را ندارد!؟
معصومین هم پیش و پس از ولادت سخن می گفتند. رهبرِ گرانقدر انقلاب دو هفته پس از افشاگریِ آیت الله سعیدی، و برای این که بگویند وقوعِ چنین چیزی حتمی و قطعی است به ما منکران از خدا بی خبر گفتند که : حضرت فاطمه (س)
هم در شکم مادر و هم پس از میلاد شروع کردند به سخن گفتن! حضرتِ امامِ عصر هم که همه می دانیم.
واز همه مهمتر، عالم ربانی محمد باقر مجلسی که در عصر صفویه می زیست از خانم فاطمه رجبی و از کتابِ گرانقدر «احمدی نژاد معجزه ی هزاره سوم»  که چند سال پیش انتشار یافته، نقل می کند که حتا آقای دکتر محمود احمدی نژاد، معروف به آقا شعیب ابن صالح هم بهنگام زاد و ولد فریاد برآورد: یا مشایی انرژیِ هسته ای را دریاب!
عالمِ ربانی محمد باقرِ مجلسی نقلِ قولش را اینگونه آغاز می کند: قالَ فاطمته ُّ الرجبی زوجتی من الدکتور الهام فی کتابهِ
الاحمدی نجات معجزهۀَّ الثلاث قرون،  اندِک.......
با توجه به شواهد و مدارک و روایات معتبر، هر مغزِ سلیمی باید بپذیرد که موضوع مورد ادعای آقای سعیدی بی شک و شبهه اتفاق افتاده است تا جایگاهِ الهی ایشان بیشتر و برجسته تر چون خاری تیزدرچشم و گوش و هوش ما فرو رود! وقتی آقا شعیب می توانسته در هنگام زادن بلبل زبانی کند، در سخنگوییِ سید خراسانی نباید شک کرد!
اما آقای ما در آن هنگام چه گفت؟
دوست من – همان آدم اهلِ کتاب- می گوید: اگر چه قابله ی آقا گفته است که آقا «یاعلی» را گفت اما دستیار قابله در نقلِ قولی جداگانه گفته است که سخنان رهبر معظم انقلاب در آن هنگام زیاد روشن نبود و متاسفانه قابله محترمه هم گوشش اندکی سنگین بود.
دستیارِ قابله میگوید: آقا بهنگامِ ولادت دوبار پشت سرِ هم فرمودند: بع بع....... بع بع

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com