۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

آدم فروشیِ مایلی کهن:این آقا که عقایدش مخالف احمدی‌نژاد است مربی است و من بیکارم


مایلی‌کهن: لنگه در هم جای آقای X می گذاشتم به لائوس و گوام گل می زد
این آقا که عقایدش مخالف احمدی‌نژاد است مربی است و من بیکارم


ورزش > لیگ برتر - آقای x این اسمی است که مایلی کهن روی بازیکن و مربی محبوب این روزهای فوتبال ایران گذاشته.محمد مایلی کهن در جدیدترین گفت و گوی خود و این بار در مصاحبه به خبرورزشی به انتقادهایش از آقای x ادامه داده و این بار بهانه اش ، پاسخ علی دایی است به حرف هایش. اینکه دایی به فارس گفته بود:« پاسخی برای چرندیات این آقا ندارم.» مایلی کهن در این باره می گوید:« این ادبیات یک مهندس است که در شریف تحصیل کرده؟ و البته خودش که فوق لیسانس تربیت بدنی دارد و همیشه اصرار دارد بر ارزشی بودن با این ادبیات درباره کسی که آقای x می خواندش ، ادامه داده است:« اگر درباره پرسپولیس و خودم حرف بزند ، جوابش را می دهم. گفته من در پرسپولیس دنبال پول نبودم و بعد هرچه دلش می خواهد ، می گوید. این آقا در یک سال بیشتر از یک میلیارد تومان از پرسپولیس پول گرفته ، قرارداد سال دومش 900 میلیون بوده و الان هم برای امسال ، 700 میلیون از تیم جدیدش گرفته...»

او درباره تیم ملی و خاطرات ملی این بازیکن سرشناس و پر افتخار ایران هم می گوید:« در بازی های ما با لائوس ، مالدیو و گوام ، یک تعدادی گل زده که اگر من لنگه در هم گذاشته بودم در زمین ، توپ ها به آن برخورد می کرد و وارد دروازه می شد. همین آقا جلوی فرهاد مجیدی ، ایمان مبعلی و کاظمیان یا خیلی های دیگر را در تیم ملی گرفت...»

او ادامه داد:« می گویند من با احمدی نژاد لابی می کنم و تیم می گیرم. این آقا که همه می دانند عقایدش مخالف احمدی نژاد است چرا یکسال بی کار نمی ماند و من در خانه نشتم؟ حتما من اوبامایی هستم؟»



منبع خبر : جهان ورزش

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com