۱۳۹۰ شهریور ۱۹, شنبه

سفارت اسرائیل در قاهره توسط مردم اشغال شد!

سایت العربیه:

تجمع کنندگان در مقابل سفارت اسرائیل در قاهره شب جمعه 10 – 9 – 2011 دیوار بتونی مقابل این ساختمان را ویران کردند و وارد سفارت شدند.

گزارشگر العربیه در قاهره تاکید کرد معترضان به برخی اسناد موجود در سفارت دست یافتند و با خود بردند.

تعداد زیادی از معترضان به برقراری رابطه با اسرائیل در تجمع اعتراضی روز جمعه که " تصحیح روند گذشته " نام گرفته است دیوار بوتنی که پیشتر توسط پلیس در اطراف ساختمان سفارت برپا شده بود بوسیله " چکش " خراب کردند و وارد سفارت شدند.

این در حالی است که تعداد زیادی از عناصر پلیس در محل وقوع حادثه حاضر بودند اما نتواستند معترضان را از ورود به داخل سفارت بازدارند
مخالفان ابزار مختلف برای خراب کردن دیوار بتونی با خود آوردند
مخالفان ابزار مختلف برای خراب کردن دیوار بتونی با خود آوردند
وزارت بهداشت مصر اعلام کرده است تعداد زخمی شدگان در درگیری بین پلیس و تجمع کنندگان در مقابل سفارت اسرائیل به بیش از 187 تن رسیده است.

یکی از معترضان که تلاش کرد پرچم اسرائیل را از فراز ساختمان به پایین بکشد هنگام بالا رفتن از دیوار ساختمان به زمین افتاد و بلافاصله بوسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

معترضان پس از تجمع در میدان " التحریر " به سمت سفارت اسرائیل حرکت کردند و بوسیله چکش و ابزاری که با خود داشتند دیوار بتونی را ویران کردند.

گزارشگر العربیه در قاهره تاکید کرد تعداد تجمع کنندگان در مقابل سفارت رو به افزایش است و نیروهای پلیس و ارتش نتوانستند آنها را از اطراف ساختمان سفارت در نزدیکی دانشگاه قاهره دور سازند.

معترضان همچنین دو خودروی پلیس را در اطراف سفارت به آتش کشیدند.
http://www.alarabiya.net/articles/2011/09/10/166151.html

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com