۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

قهرمانیِ تیم ملی والیبال ایران در آسیاو پیام های تبریک خامنه ای و احمدی نژاد- طنز تلخ


فرزندان غیور ایران، ایستادنتان بر بامِ آسیا خجسته باد!  دوغ و دوشاب


در پیِ قهرمانیِ والیبالیست های ایران در جام ملت ها آسیا که امروز در تهران شکل گرفت، مقام معظم رهبری شادمان و خوشحال و در حالی که سر از پا نمی شناخت پیام تبریکی بدین مضمون خطاب به تیم قهرمان والیبال ارسال داشت:



بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
از اینکه مقامِ معظم زهبری را خوشحال کردید متشکریم.
سید علی خامنه‌ای 



 جناب رهبر با خط مبارک این شعر را نیز قلمی کرده بودند:


به مولا، به  جانِ امامِ زمان 
از این بردمان گشته ام  شادمان
بهنگامِ "spack" زدن یا "defend" 
مرا بود صدها «دعا» بر لبان
مر این «برد» زان « ورد » حاصل شده ست
وگرنه شما و کجا «برد» تان؟!
بسانِ  «جمیله» برقص اندرم 
«جمیله« مگو! عینِ «خردادیان»
به بشکن زدن ناتوانم اگر -
- به پشتک زدن قادرم بی گمان
مقام جهانی گر آید بچنگ
«برک دانس» رقصم  دگر در جهان
گذارید آن «جام» در پیشِ من
«من آنم که رستم بود پهلوان!»




برادر محمود احمدی نژاد نیز در پیامی کوتاه و موجز فرمودند : ضمن تبریک و تسلیت (!)به تیمِ قهرمان والیبال، باید بگویم این پیروزی تحقق وعدهِ الهی است که من پیش از این، همان هنگام که هنوز هالهِ نور بر گردِ سرم می چرخید قولش را داده  و اعلام کردم که ما در جهان اولِ اولیم!
 همین امروز هم ، هرچند دیگر هالهِ نوری بر سرم نیست، برای ثبت در تاریخ و جغرافیا  با صدای بلند می گویم : چینی های چشم گربه ای بدانند  پیروزی ولیبالیست های ما ، به معنی  آغاز مبارزه ای است که با آن ها شروع کرده ایم و بدانند و آگاه باشند که به حول و قوهِ الهی بزودیِ زود مقام بزرگ بیشترین اعدام ها را که  رکوردِ آن در سال های اخیر در اختیارِ آن ها بود ، از چنگشان بیرون آورده و مدال طلای آن را بر گردنمان آویزان می کنیم!

اعدام و بدار بستن آیینِ من است 
قانونِ قصاص جوهرِ دینِ من است
اول شده ام من به بدی های جهان
فرماندهِ من این دلِ چرکینِ من است!


در رابطه با وزرش لینک های زیر را بخوانید:

بازنده اعلام شدن سپاهان در زمان مدیریت امام زمان بر کشور!

انقلاب فوتبالی
یک پیشنهاد: انقلاب فوتبالی
اولین دربی بعد از پرواز ابدی حجازی / دلمان برایت ت...

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com