۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

اولین دربی بعد از پرواز ابدی حجازی / دلمان برایت تنگ شده گلبرگ مغرور


منبع:
ارتش سرخ دات كام:
دلمان می خواهد این جمعه در همان آزادی در اولین دربی بدون تو شعار "ناصر خان، بلند شو، ایرانی بی قراره" را دوباره بشنویم . دلمان می خواهد به یاد هم بیاوریم که تو را یادمان نرفته .
روزی که می خواستی مربیگری را شروع کنی به بنگلادش رفتی تا به قول خودت جلوی کسی تعظیم نکنی. روزهایی بود که نان و موز می خوری که آنجا از همه چیز ارزان تر بود که دست کسی را نبوسی. در غربت شروع کردی و در غربت رفتی.
آزادی خانه ات نبود ناصر خان. تیرهای دروازه اش غریبه بودند. خانه ات امجدیه بود، همان خانه ای که بهترین خاطراتت را با این مردم داشتی و این مردم بهترین خاطراتشان را با تو. گاهی دلمان می خواهد نبودت را به روی خودمان بیاوریم و چشم هایمان خیس شود.
گاهی می گردیم و شماره ات را پیدا می کنیم و می گیریم و دلمان می گیرد که این دستگاه مشترک مورد نظر کی می خواهد دوباره روشن شود. آزادی خانه ات نبود اما خدا می داند که چقدر دلمان می خواهد این جمعه در همان آزادی در اولین دربی بدون تو شعار "ناصر خان، بلند شو، ایرانی بی قراره" را دوباره بشنویم.
دلمان می خواهد به یاد هم بیاوریم که تو را یادمان نرفته . جمعه چمن آزادی را نگاه نخواهیم کرد، چشمهایمان یک سر به آسمان خواهد بود، به آسمان کبودی که دلش برای پرواز عقاب تنگ شده است. منتظرت هستیم ناصر خان، منتظریم مثل همیشه بیایی و پرواز کنی تا به احترامت بلند شویم، آبی و قرمز هم ندارد، پرسپولیسی ها هم تو را اسطوره می دانستند، همه منتظرت هستیم.
نويسنده : فواد مولایی - پنج شنبه 24 شهریور 1390 و ساعت 08:46:43 بعد از ظهر

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com