۱۳۹۰ مرداد ۲۷, پنجشنبه

دادگاه چهار فعال دانشجویی و چپ تبریزی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد


دادگاه چهار فعال دانشجویی و چپ تبریزی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه برگزار خواهد شدPDFچاپنامه الکترونیک
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۱
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی:شاهرخ زمانی، محمد جراحی، نیما پوریعقوب و ساسان واهبی‌وش که نزیک به هفتاد روز را در بازداشت بوده‌اند، پس از پایان قرار بازداشت بدون صدور قرار وثیقه محاکمه خواهند شد.
شاهرخ زمانی، نیما پوریعقوب، ساسان واهبی‌وش و محمد جراحی به ترتیب در روزهای هفده، نوزده، بیست و سی خرداد ماه در تبریز بازداشت شده بودند. این چهار فعال چپ پس از بازداشت در اداره‌ی اطلاعات تبریز، از یک ماه پیش و با تمدید قرار بازداشت و صدور قرار یک ماهه به زندان مرکزی تبریز منتقل شده بودند.
شاهرخ زمانی و محمد جراحی از فعالین کارگری تبریز، ساسان واهبی وش دانشجوی رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تبریز و نیما پوریعقوب نیز دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد تبریز است .
یک منبع مطلع به «خانه‌ی حقوق بشر ایران»گفت: «دادگاه این فعالین چپ، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه و در شعبه ی یک دادگاه انقلاب تبریز به ریاست قاضی حمل‌بر برگزار خواهد 


منبع خبر: سایت  کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com