۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

نمونه هایی از اختلافاتِ درون حکومتی

شجونی 
1- شجونی از اعضای برجسته ی روحانیت مبارز می گوید:
اختلاف جناح های اصولگرایان  چیزی نیست مگر بر سر لحافِ ملانصرالدین. لحاف ملانصرالدین هم  از نظر این روحانی همانا آیت الله علی اکبر هاشمیِ رفسنجانیِ بهرمانی است!
ایشان بر آن است که:
یک عده‌ای از اصولگریان که تندرو هم هستند معتقدند هاشمی را نباید اصولگر دانست چرا که او با نظراتش ثابت کرده وابستگی به این طیف سیاسی ندارد در این میان هم عده‌ای دیگر از اصولگریان به سمت هاشمی غش می‌کنند و به استناد سخنان مقام معظم رهبری تاکید دارند باید دفع حداقلی و جذب حداکثری داشت. 


حاج منصور ارضی مداح اهلِ بیت

 2- حاج منصور ارضی ، مداح گردن کلفت اهلِ بیت، شب نوزده ماه رمضان، در مسجد ارگ تهران  و در جمعِ وسیعی از مستمعین و حاضران این شب با صدای بلند و جلی  و ادبیات اهلِ بیتی فریاد بر آوردند:
- هر کس این یهودی، - اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر ِ جناب احمدی نژاد- را بکشد، خودم پولِ خونش را می دهم. اثرش چی می‌شه توی جامعه؟! ببین این فاحشه‌ها، زناكارا، حرامیان در مرز‌ها و اینا ببین چی جوری می‌پیچن به هم.. صبركن ببین چه جوری به چه كنم چه كنم می‌افتن، تو صبر كردی، اینا ترس نداره، یارو فاحشه است قیافه‌اش هم نشون می‌ده، اما..تو هم می‌دونی كه اخلاق منو، فعلا قایمش كردن، پیداش كنن بچه‌ها می‌كشنش!!! فعلا تو هزاران حصار قرار گرفته این یهودی امت!!! گفتم هر كی بكشتش پولشو من می‌دم!!!
این تخمِ حروم ها هیچ‌کاری نمی‌تونن بکنن...

از شهرداری منطقه هم خیلی ممنونیم، خیلی زحمت می‌کشن، خیلی به ما کمک کردن..

برخی از صحبت‌های منصور ارضی در شبهای گذشته نیز
به شرح زیر است: 

- خدا این ملعون شریعتی را لعنت کنه 
- سایر قوا مثل سپاه و بسیج باید باید کار کنن، این گشت ثارالله خیلی چیز خوبی بود!!! 
- خدا این یهودی را لعنت کنه 
- این‌ها هیچ گ.ه.ی نمی‌توانند بخورند! 
- ای خدا این یهودی صفت را لعنت کن 
و از سویی دیگر:


جبهه پایداری یا جبهه مشایی؟
هم‌زمان با انتشاردومین بیانیه جبهه پایداری، یک نماینده اصول‌گرای مجلس، این جریان انتخاباتی را، جریان انتخاباتی رحیم‌مشایی نامیده است.
جبهه پایداری که با محوریت مصباح یزدی و مسوولیت صادق محصولی ایجاد شده، از نظر حمیدرضا کاتوزیان: "جریان آقای مشایی است و وی در لایه‌های میانی با این جریان مرتبط است. جبهه پایداری‌‌ همان رایحه خوش خدمت است چرا که ما نمی‌توانیم آقای احمدی‌نژاد و مشایی را از هم تفکیک کنیم و این تفکیک اشتباه است".



فاطمهِ رجبی 

3- فاطمه خانم رجبی که معرف حضور انورتان هست. ایشان که یک روز اثر معروف و ماندگارِ « احمدی نژاد، معجزهِ هزارهِ سوم» برای گشودن چشمِ جهانیان بر وجودِ ذیجودِ رئیس جمهورِ معروف و محبوبمان، بسلکِ کلکِ مبارک کشیده بود، چندی پیش دست مبارک را از پشتِ ایشان برداشدت و به ناگهان به صفِ منتقدین پیوست. اما نمی دانم  بقول شیخ محمد خاتمی، سر نام برده به شئی سخت خورده و یا شئی سخت بر سر ایشان خورده که بار دیگر تغییر موضع داده و با دفاعی جانانه از محتویات بقولِ  جناح ضدِ دولت، بی حجابانهِ «خاتون»، این ضمیمهِ جنجال برانگیزهِ نشریه ایران، وارد میدان شده و فریاد برآورده است که : 
بیشتر اظهارنظر‌ها درباره ویژه‌نامه خاتون دروغ است!
و این در حالی است که بقولِ روزنامه شقافِ  قلیباف:
 افرادی چون آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت الله مکارم شیرازی، جامعه روحانیت مبارز و حجت الاسلام سالک و همچنین نمایندگان مجلس مانند سیدعلی بنایی، نورالله حیدری، سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد، محمد تقی رهبر، نادر قاضی‌پور و همچنین بسیاری دیگر از سیاسیون و مراجع بزرگ تقلید نسبت به این ویژه نامه واکنش نشان دادند و دادن نسبت دروغ گویی به آنان، توهین بزرگی به شخصیت این افراد است.

البته فاطمه فاطمه است و کاریش هم نمی شود کرد. او در حالی در این رابطه شمشیر را از رو بسته است و از «خاتون» دفاع می کند، که آب بازی و آب پاشی جوانان و نوجوانان را عملی ضد دین دانسته و احتمالن بر آن است که نکند آب تفنگ های  جوانان و نوجوانان کمانه کرده و به شالوده دین اصابت کند. که در آن صورت شالوده دین خدا مرطوب شده و فرو می ریزد. و یا این که خدای ناکرده آب به بیضهِ دین بخورد و آن را خیس کند! 


و اینهم نظرات خوانندگان به افاضات فاطمه خانم رجبی که خواندنشان خالی لز لطف نیست. یادآوری می شود که این نظرات از نشریه شفاف نقل می کنیم:

نظرات بینندگان:
 باسلام
خانم رجبی .. نه به آن شوری شور نه به این بی نمکی!؟ ما هر چه دراین کشور ضربه می خوریم از افراط و تفریطهای امثال شما به اصطلاح مدرسانی است که خود را عالم دهر می دانند ولی بعداً معلوم می شود....
 افرین بر خانم رجبی با دین و ایمان و با شهامت که خاتون را خواندی و اصل جریان انحرافی را دارید شناسائی میکنید امید وارم مقاله شما استمرار داشته باشد
 پناه برخداچقدرسرزنش شنیدم برای این که طرف دارنظرات شمابودم خانم رجبی
استغفرالله واتوب الیه
 اظهارنظر در مقابل نظر فقهای عالیقدر شایسته ، خانم رجبی نیست بخود آییم
 این خانم که خودش چادر مشکی دارد پس چرا از خاتون حمایت میکند
خاتون که رنگ مشکی چادر را مسخره کرد
نمیشه این خانم کمتر حرف بزنه
خسته شدیم از افاضاتشون
 با سلام
اتفاقا این نحوه برخورد از جمله مواردی است که این علیا مخدره خود علیه مخالفانشان در سالهای قبل باب کرده اند و حالا دامن همفکرانشان را گرفته است. خود کرده را تدبیر نیست
 هرکجا جنجالی باشه سر وکله (کاشف معجزه هزاره سوم) پیدا میشه. اینها با هیاهو و اندیشه های منتاقض قراره ایدئولوگ نسل امروز باشن .(زهی خیال باطل)
 واقعا نه به آن شوري...
اصولا معلوم نيست اين خانم کدوم طرفيه.
 رجبی توجیه گر خوبی است . نوشته های رجبی در باره احمدی نژاد تخیلات است!!!!!!!
 خانم رجبي چو با مني در يمني
خواندن این نامه هم که نشانیِ آن را در زیر می بینید خالی از لطف نیست. جوانفکر در پایان نامه تلویحن مکارم شیرازی را از «ناجوانمردان، بدخواهان و بدسیرتان» می داند:

نامه جوانفکر به مکارم‌شیرازی: شاید حکم ارتداد و مرگ برای‌مان صادر شود، اما واهمه‌ای نداریم!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

تورو خدا فونت نوشته ها رو بزرگتر انتخاب کن....
اعصابمون به هم ریخت تا تونستیم بخونیمش....

ناشناس گفت...

جانم لطفا وقت خودت رو برای ما مردم پشت مانیتور نشین ترسوی بی بخار حراف حقه باز تلف نکن!
هیچ کدوممون حاضر نیستیم روزی یه ربع وقت سر خط کشیدن دیوار و زمین بکنیم.
واقعا شرف ما در مقایسه با شرف سوریه ای ها خجالت آوره...
9 ساعت مجازی...هیچ دقیقه فعالیت اعتراضی واقعی...!!!!!!!!!
جون مادرتون فقط یه ربع در روز به دیوار و زمین محله ها گند بزنید و این فکر و عمل رو اشاعه بدید...همین!

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com