۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

انتقام سنگین القاعده و طالبان از آمریکا/ کشتن 22 عضو تیم عملیات مرگ بن لادن


با ساقط کردن بالگرد رخ داد؛
انتقام سنگین القاعده و طالبان از آمریکا/ کشتن 22 عضو تیم عملیات مرگ بن لادن
منابع آمریکایی و صهیونیستی از حضور 22 تن از 31 نظامی آمریکایی کشته شده در سقوط بالگرد در افغانستان در عملیات کشتن سرکرده القاعده در ماه می خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سما به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی "نیوز فرست" و منابع آمریکایی نوشت: 22 نفر از 31 نظامیان آمریکایی که روز گذشته در سقوط یک فروند بالگرد در ولایت وردک افغانستان کشته شدند در عملیات کشتن "اسامه بن لادن" سرکرده القاعده شرکت داشتند.
این 22 نظامی آمریکایی متعلق به یگان ویژه شماره 6 بودند. بالگرد مذکور در یک عملیات علیه نیروهای طالبان در استان وردک سقوط کرد. طالبان در بیانیه ای اعلام کرده که این بالگرد را با شلیک گلوله ساقط کرده است.
از زمان حمله نیروهای ناتو به افغانستان در سال 2001 تاکنون سقوط این بالگرد بدترین نوع حادثه ای است که برای نیروهای ناتو در این کشور رخ می دهد.
خاطرنشان می شود نیروهای آمریکایی دوم می در یک عملیات ویژه 38 دقیقه ای در منطقه ابوت آباد پاکستان اسامه بن لادن را کشتند.
منبع: خبرگزاریِ مهر

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com