۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

سپاه آماده تسخیر نهاد ریاست جمهوری است!


جاسوس سابق سیا ادعا کرد:

سپاه آماده تسخیر نهاد ریاست جمهوری است! / احمدی نژاد برکنار می شود؟

"فاکس نیوز" در یادداشتی از فردی با نام مستعار "رضا خلیلی" که او را "جاسوس سابق سیا" معرفی کرده، داستان جالبی از درگیری ها در ایران نوشته و مدعی شده است: سپاه آماده تسخیر نهاد ریاست جمهوری است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "فاکس نیوز" در یادداشتی از فردی با نام مستعار "رضا خلیلی" که او را "جاسوس سابق سیا" معرفی کرده، داستان جالبی از درگیری ها در ایران نوشته و مدعی شده است: سپاه آماده تسخیر نهاد ریاست جمهوری است!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، فاکس نیوز در ابتدای این یادداشت ( که بخش هایی از آن به دلیل "ساختگی بودن" بیش از اندازه ی، ترجمه نشده است) آورده است: آیا احمدی نژاد رئیس جمهور ایران ، نهایتاً با برگه ی اخراخ خود مواجه می شود؟  احتمال وقوع آن زیاد هم بعید به نظر نمی رسد!


این روزها "اصولگرایان" از رئیس جمهور و نزدیکانش به عنوان " جریان انحرافی" یاد می کنند و اشکارا در مورد کسانی که از قدرت و ثروت سوء استفاده می کنند تا راه انقلاب اسلامی را منحرف کنند، صحبت می کنند.

احمدی نژاد علناً اعلام کرده است که دستگیری اعضای کابینه او خطر قرمزی برای اوست. او به قوه قضائیه ایران هشدار داده است که یا عقب بکشد یا اینکه با عواقب جدی مواجه می شود.

زیاد طول نکشید که مقامات قوه قضائیه به این سخنان، واکنش نشان دادند و گفتند که هیچ خطر قرمزی وجود ندارد و هرکس که قانون را نقض کند، می تواند دستگیر و از او بازجویی شود.

برای اینکه اطمنیان ایجاد شود که احمدی نژاد این محدودیت ها را متوجه شده است، فرمانده سپاه محمد علی جعفری وارد صحنه شد و گفت که قوه قضائیه از سپاه خواسته است که "سپاه با جریان انحرافی دست و پنجه نرم کند"

اما قضیه به اینجا منتهی نشده است.

پس از این اظهارات، رئیس جمهور ایران دست به جسورانه ترین حرکت و اقدام ، در مقابل سپاه زد. نیرویی که تا پیش از این همواره از او حمایت می کرد.

او، رسماً سپاه را متهم به برخی اقدامات غیرقانونی کرد که البته از سوی دفتر رییس جمهور ایران تکذیب شد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، این جاسوسی سیا در ادامه ادعا کرد: سپاه پاسداران برای به کنترل گرفتن تمام ادارات دولتی، وزارتخانه ها و ریاست جمهوری اماده است!

این جاسوس سابق سازمان سیا در پایان می نوییسد: احمدی نژاد که حقیقتاً، رسیدن خود به قدرت را کار خدا می داند، باید موضع خود را تغییر دهد یا تجریه تلخ موضع مقابل حکومت ایران را تجربه کند.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com