۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

«انتخابات» و جناح های حکومتی


جهان‌نیوز: فهرست انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد فهرست ریا است


دوغ و دوشاب:
با «جهان نیوز» کاملن موافقم! اما خود «جهان نیوز» یا کسِ دیگری هست که بتواند نشان دهد «لیستِ انتخاباتی» اصولگرایان و یا هر جناح دیگر درون حکومتی سرشار از «تزویر و ریا» نیست؟ «تزویر و ریا»  خصلتِ اسلام و اسلامگرایان و حکومتِ اسلامی است وگرنه «تقیه» معنا و مفهومی نداشت!
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نمایندگان ولایت فقیه هم وارد انتخابات شدند

ور‌الله طبرسی نماینده علی خامنه‌ای در مازندران از حمایت صریح تمام نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها از فهرست واحد محافظه‌کاران در انتخابات آتی مجلس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مازندران اعلام کرد که «نمایندگان ولی فقیه حمایت خود را در این‌باره اعلام کرده‌اند.»
وی هدف از ورود نمایندگان آقای خامنه‌ای به بحث انتخابات و اعلام حمایت از وحدت محافظه‌کاران با محوریت آیت‌الله مهدوی کنی را برگزاری انتخاباتی «بدون تنش» در کشور اعلام کرده است.
این برای نخستین‌بار است که به صورت رسمی اعلام می‌شود نمایندگان خامنه‌ای در استان‌ها و شهر‌های مختلف از تلاش محافظه‌کاران برای رسیدن به فهرست مشترک حمایت می‌کنند.
گروهی از محافظه‌کاران با محوریت مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان، برای رسیدن به فهرستی مشترک در تهران و سایر شهر‌های ایران در انتخابات آتی مجلس تلاش می‌کنند.
در این انتخابات‌ که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان رغبت چندانی برای شرکت در آن ندارند٬ رقابت محافظه‌کاران برای کسب کرسی‌های بیشتر مجلس با یکدیگر آغاز شده است.
در یک ماه گذشته دو جریان سیاسی در بدنه محافظه‌کاران شکل گرفته که احتمال دارد در انتخابات آینده مجلس هر یک فهرستی مستقل از نامزد‌های مورد حمایت خود را ارائه کنند.
این تلاش‌ها در شرایطی ادامه دارد که هفته‌هاست سپاه پاسداران و نمایندگان ولی فقیه نیز به طور رسمی در حمایت از نامزد‌های محافظه‌کار وارد انتخابات شده‌اند.
علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی هم به گفته برخی از روحانیون در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۸۴ و ۸۸ از نامزدی محمود احمدی‌نژاد حمایت کرده بود.
شورای نگهبان مجموعه دیگری است که برخلاف قانون، در انتخابات‌های گذشته از نامزدی احمدی‌نژاد حمایت کرده و به محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای گرایش دارد.
دوغ و دوشاب:
مگر نمایندگان ولی فقیه پیش از این بیرون از گودِ انتخابات بوده اند که حالا و این دفغه واردِ معرکهِ انتخابات شده باشند؟  بابا چه کسی است که نداند از همان فردای ربایش قیام مردم، نه تنها نمایندگان ولیِ فقیه و اعوان و انصار در این خیمه شب بازیها حضور مستمر و تاثیرگذار داشته اند، بلکه آنجا که مقام ولایت لازم دانسته اند شخصن و بی مقدمه، بوسیلهِ حکمِ حکومتیِ معروف و یا میکرفون بدست وارد گود شده و اراده اش را - که همیشهِ خدا علیهِ خواست و ارادهِ توده ها بوده- حقنه کرده و بخورد خق الله داده است! نمونه را کودتای 88 که بفرمان و با حضوری حضرتش بقوع پیوست.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com