۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

توقيف نفت‌كش «White Eagle» توسط نيروي دريايي ارتش


سایت خبرگزاریِ فارس امروز شنبه 7 اوت 2011 مدعی شد که نیروی دریایی ایران نفتکش «عقاب سفید» (وایت ایگل» را که در حال قاچاقِ موادی نفتی از ایران بود در دریای مکران (دریای عمان) توقیف کرده است. این خبرگزاری توضیحاتِ بیشتری را در این رابطه ارائه نداده و تنها متذکر شده  است که ناخدای این نفتکش با قایقی تند رو موفق به فرار شده است. 
 متنِ کامل خبر :

در عمليات مقابله با قاچاق سوخت صورت گرفت؛
توقيف نفت‌كش «White Eagle» توسط نيروي دريايي ارتش
خبرگزاري فارس: دريادلان نيروي دريايي ارتش از قاچاق سوخت توسط كشتي نفتكش White Eagle ممانعت كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس، نفتكش White Eagle در حوالي بندر جاسك (43 25 شمالي و 30 56 شرقي) هنگام قاچاق سوخت توسط يگان گشت منطقه دوم دريايي ولايت شناسايي و متوقف شد.

كشتي نفتكش مذكور پس از اقدام به قاچاق سوخت با بي‌توجهي به اخطارهاي يگان گشت نيروي دريايي به سمت آبهاي كشور عمان فرار كرد كه با عكس العمل سريع دريادلان نيروي دريايي ارتش مواجه شده و تيم تصرف در حال حركت وارد كشتي نفتكش White Eagle شده كنترل آن را در اختيار گرفتند.

كاركنان اين نفتكش به منظور اخلال در مأموريت تيم تصرف نيروي دريايي ارتش موتورهاي نفتكش را غيرعملياتي كرده كه به همين سبب يك فروند يدك‌كش از منطقه دوم دريايي ولايت به موقعيت يادشده اعزام و نفتكش White Eagle را به اسكله بندر جاسك منتقل كرد.

برابر اظهارات ملوانان اين نفتكش، فرمانده آنان قبل از حضور تيم تصرف نيروي دريايي ارتش با استفاده از يك فروند قايق متواري شد.

نفتكش White Eagle طي ماه‌هاي اخير به عنوان كشتي مادر در زمينه قاچاق سوخت فعاليت گسترده‌اي داشته كه توسط يگان گشت منطقه دوم دريايي ولايت شناسايي و در نهايت پس از توقف به درياباني جاسك تحويل شد.
انتهاي پيام/*

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اگر روزی خدای ناکرده سایه رهبر از ایران کنار رود ، والله قسم ایران طالبان زیاد دارد که به ناموس احدی رحم نکنند

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=93&catid=45

تضمین آیت الله بهجت به آیت الله خامنه‌ای برای پذیرش مسئولیت رهبری

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=108:-1368&catid=45:nazar-bozorgan

امجد:

خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=101:1389-10-20-19-25-58&catid=45:nazar-bozorgan

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com