۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

تعدادنمایندگان امضا کننده، برای طرح سئوال از رئیس جمهور به کمتر از 75 نماینده رسید!


نشریه عصر ایران:
تعدادنمایندگان امضا کننده، برای طرح سئوال از رئیس جمهور به کمتر از 75 نماینده رسید!
در حالی که تعداد امضا کنندگان ، چند روز پیش از مرز 100 نماینده هم گذشته بود!

خرمگس:
چرا؟
خروس:
 به من و تو چه؟ نمایندگان دلشون خواسته امضاهاشونو پس بگیرند.
خرمگس :
 مگر دلبخواهی و از سرِ مزاح و خاله خاله بازیه که اینها این کارو می کنن؟ ناسلامتی اینا نمایندگان امتند و اونوری هم رئیس جمهورِ از صندوق درآمده. نمیشه که یک روز که شبِ پیشش احتمالن بهشون بد گذشته رئیس جمهورو بچزونند و یه روز که شبِ پیشش  .... امضاشون پس بگیرند!
خروس:
 خرمگس جان، جونم واست بگه که مسئله باین سادگیا که تو فکر می کنی هم نیست ,  و چندان ربطی به اتفاقات شبِ پیشِ نمایندگان هم نداره! روزی که وکلای مجلس اسلام نامه سئوال و استیضاحِ از آقا محمودو امضا می  کردند، هنوز نه این وکلا  توی مجلسِ کذا «دو دو» و «هوهو» کرده بودند و نه حاج آقا رهبر به این مسئله برخورد کرده بود. امروزه روز چون هم آن «هو هو» و «دو دو» آنها شنیده شده و هم به پشم و پیله ی آقا برخورده، اصلِ قضیه از بیخ و بن فرق کرده و برای همین هم یکی یکی و چند تا چند تا،  مث وعده آب و برق امامِ راحل و آوردن نفت سرِ سفره ی رئیس جمهور، دارن زیر حرفشون می زنند و«برائت از مشرکین» می کنند! می بینی که بر خلافِ دید و نظر تو ، خرمگس جان، نه دلبخواهی و نه از سری تفننه! بلکه یک کارِ قانونیو دقیقن اسلامی را باجرا می گذارند!
خرمگس:
یعنی چه؟ مگه اینا نمایندگان امت نیستند و مصلحتِ همان امت همیشه در صحنه را در نظر ندارند؟ این که تو میگی، آقا خروس، بیشتر بوی دستور و فرمایشات از ما بهترونو میده!
خروس:
دقیقن! آنچه استاد ازل گفت بگو می گویند!
خرمگس:  
آقا خروسه لطفن،
اینو که هم اکنون از «فارس نیوز» گرفتمو بخون  و بگو ببینم جریان چیه؟ چون این یکی انگار با حرفای تو جور در نمیاد1
نامه اعتراضی مطهری به هیئت رئیسه مجلس درباره سئوال از رئیس‌جمهور

نماینده تهران و طراح اصلی سئوال از رئیس جمهور به دنبال اظهار نظر برخی اعضای هیئت رئیسه مجلس و انتشار اخباری مبنی بر پس گرفتن امضاهای این طرح در نامه ای به هیئت رئیسه این اظهارات را مقدمه اعمال فشار به نمایندگان برای پس گرفتن امضاها عنوان کرد.
خروس:
آقای مطهری هم مث بابای خدا بیامرزش که چندین قرن از قافله ی تمدن عقب مونده بود، از قافله ی مجلس عقب مونده و یا هنوز بهش «فشار» نیاوردند. مطمئن باش که بزودی نوبت ایشون هم می رسه!
------------------------------------------------------
  روزنامه عصر ایران:
رئیس جمهور محترم در حالی کابینه را خط قرمز خود اعلام کرده که این سخن هیچ مبنای دینی ،قانونی و حقوقی ندارد
 خرمگس:
 اینو خدائیش روزنامه عصر ایران راست میگه! باید تو آن حکومت مثل سید محمد خاتمی ملس و بی خاصیت وایستاد و گذاشت تا رقیب از پس و پیشش درآید!
 باید رئیس دولت ، همانند آن شاه سلطان حسین، دست روی دست کار نکرده و پنبه  ای اش میگذاشت تا  هم همه ی روزنامه ها و سایت های حامی اش را فله ای و ده تا ده تا ببندند و هم وزیر  و وکیل و معاون و مشاورش را همانند حجاریان، عبدالله نوری و  ...  را ترور، دستگیر و خلع لباس و خلعِ ید کنند!



هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com