۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

اختلاط دختر و پسر درپیش‌دبستانی، ممنوع!




منبع خبر: پیک ایران
طبق دستورالعمل اجرایی دوره پیش‌دبستانی، اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پیش‌دبستانی "ممنوع" بوده و فعالیت هفتگی آنها نیز 5 روز در هفته است. به گزارش فارس بر اساس دستورالعمل اجرایی دوره پیش‌دبستانی، مدت فعالیت روزانه مراکز پیش‌دبستانی حداکثر 3.5 ساعت در روز و 5 روز در هفته است؛ همچنین، کلاس‌‌های پیش‌دبستانی می‌تواند در نوبت صبح یا عصر (ترجیحاً نوبت صبح) با توجه به شرایط، نوع مرکز، نیاز و تقاضای والدین تشکیل شود و ساعت شروع فعالیت‌ها نیز در «نوبت صبح» 8 الی 11:30 و در «نوبت عصر» 13 الی 16:30 خواهد بود. این دستورالعمل تأکید می‌کند: اختلاط نوآموزان دختر و پسر در کلاس‌های پیش‌دبستانی ممنوع است و فقط در مراکزی که تعداد نوآموزان به حد نصاب نرسد، این امر با کسب مجوز از آموزش و پرورش منطقه بلامانع است. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط ‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، این دستورالعمل می‌افزاید: در مراکز پیش‌دبستانی «مستقل» که تعداد نوآموزان ثبت‌نام شده کمتر از حد نصاب برای تفکیک دو گروه سنی «4 سال تمام» و «5 سال تمام» باشد، ثبت‌نام نوآموزان 4 و 5 ساله در یک کلاس با نظر آموزش و پرورش، مشروط بر رعایت اصل اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی ویژه هر گروه سنی ‌بلامانع است.

نکته از دوغ و دوشاب:
در سرزمینِ بقیت الله الاعظم ارواحنا له الفدا که برج میلادش نماد آلتِ تناسلی مردان و تونل توحیدش آلت تناسلیِ زنان، بهیچ وجه مجاز نیست  و معنی ندارد که آدم های گندهِ 4-5 ساله اش در یکجا بوده و با هم اختلاط کنند! یک وقت دیدید؛ برج میلاد حسن راهِ تونلِ توحید سکینه در پیش گرفت و دیگر وای! این عمل شنیع شدیدتر از  زلزلهِ ژاپن دین خدا را بلرزه درآورده و اصول دین آقایان را سست می کند. البته آقایان می دانند که اگر 5 به شش برسد که دیگر هیچ. خودشان می دانند و در طی تاریخ هم اتفاق افتاده که مردان بالای 50 ساله دختران شش ساله را که بروایتی هنوز عروسک هایشان را زمین نگذاشته بودند، چگونه ........ لا الاهه الا الله!
تازه  آقای امام ره و بقیه آیاتِ عظام  هم فرموده اند که می شود با شیر خوارگان و بچه قنداقی ها هم  لاس زد! 
اما بگمانم  آقایان یک تبصره هم می خواستند برای جامع تر شدنِ آن بر این دستور العمل بیفزایند. بدین مضمون : می شود کودکستان و پیش دبستانهای مختلطی هم داشت بشرطی که همهِ پسران ابنای مسلمین و دخترانش از بنات غیر مسلمه باشند!

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com