۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

رفقای ناباب به آدم ضربه می زند/ دولت پایش را روی پوست موز نگذارد


شفاف: با اینکه «جامعه وعاظ تهران»، «جامعه وعاظ ولایی» را به رسمیت نمی‌شناسد اما تفکیک اصول گرایان به «سنتی» و «دولتی» شامل «جامعه وعاظ» هم شده است. دبیر جامعه وعاظ تهران، جعفر شجونی است. حامی سر سخت احمدی‌نژاد که در عین حال با یاران و مشاوران او میانه‌ای ندارد. او می‌گوید، احمدی‌نژاد را باید تعمیر و نگاه داری کرد نه تعویض.

به گزارش شفاف، خلاصه‌ای از سخنان شجونی با امید جوان به شرح زیر است:

-دولت احمدی‌نژاد خدمت کرده است اما به خاطر ۱۱ روز سکوت زیر سئوال است.

-زمانی که آقای احمدی‌نژاد نامزد شده بود من خودم پول بلیط هواپیما از جیبم می‌دادم تا برای او تبلیغ کنم. یادم هست شهرهایی که همسر شهید رجایی، مجید انصاری، حسین مرعشی و فائزه هاشمی رفته بودند، من فردایش آنجا بودم و از احمدی‌نژاد دفاع جانانه کردم.

-ما با خود احمدی‌نژاد جنگ نداریم اما هر دولتی باید ضعف‌هایش را بپذیرد. ضعف دولت هاشمی کارگزاران بود، ضعف دولت خاتمی، اصلاح طلبان و ضعف دولت احمدی‌نژاد، جریان انحرافی است.

-رفقای ناباب به آدم ضربه می‌زنند. کسی که فرزند و اطرافی ندارد و ضربه نمی‌خورد اسمش خداست. یک جای قرآن خدا می‌فرماید: الحمدالله که نه اولاد دارم نه اطرافی. آدم از این دو طایفه ضربه می‌خورد. آقایانی هم که ضربه خوردند از آقا‌زاده‌ها بوده است یا اطرافیان ناباب. ما چقدر در جمهوری اسلامی دیده‌ایم که آقازاده‌هایی خیانت کرده‌اند و فساد مالی داشته‌اند؟!

-پوست موز، چیز کوچک و بی‌مقداری است اما همین چیز کوچک قادر است یک آدم ۱۰۰ کیلویی را با مخ زمین بزند. دولت باید مراقب باشد پایش را روی پوست موز نگذارد.

-در جریان حوادث بعد از انتخابات۸۸، انگلیس شروع به دخالت کرد، امروز همین بلا سر خودش آمده است.

-با این حال دولتی که بعد از این سر کار بیاید باید راه احمدی‌نژاد رابرود یعنی کابینه‌اش در مناطق محروم حضور یابد.

-این گفته کلهر دروغ است. چادر نماد ملی ایران است. از قدیم الایام چادر در این مملکت بوده است. فقط اسلام حجاب را نیاورد، تایید و تقویت کرد. شما اگر به مناطقی که زرتشتیان در آن زندگی می‌کنند سفر کنید، می‌توانید چارقدهای قدیمی که شکل چادر است را ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com