۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

عضو کمیسیون اصل نود: تخلفات احمد‌ی‌نژاد تایید شود کار به استیضاح می‌رسد


عضو کمیسیون اصل نود: تخلفات احمد‌ی‌نژاد تایید شود کار به استیضاح می‌رسد

سحام‌نیوز: دو گزارش از تخلف احمدی‌نژاد اگر رای مثبت مجلس را بگیرد، می‌شود سه کارت زرد که در قانون می‌گویند استیضاح، یعنی شکایت ۱۲ نماینده از احمدی‌نژاد که گزارش‌اش از سوی اصل ۹۰ باید قرائت شود و دیگری گزارش سرپیچی احمدی‌نژاد از اجرای دستور رهبری برای ماندن وزیر اطلاعات.
سریع شایعه شد حامیان دولت دست به کار شدند که برای یکی از این گزارش‌ها رای‌گیری نشود. از آن طرف برای اینکه کمیسیون اصل ۹۰ را تحت‌فشار بگذارند، مشایی و بقایی همزمان از نماینده‌هایی که از آنها شکایت کرده بودند، شکایت کردند، تا این روزها این کمیسیون زمین دیگری برای کشمکش دولت – مجلس شود.
البته احمدی‌نژاد هم در این بین جواب هیچ یک از درخواست‌های این کمیسیون را نداده و با اینکه متن شکایت نمایندگان از وی بوده، تمام تماس‌ها را برای جواب دادن به آنها بی‌پاسخ گذاشته است و حتی از فرستادن نماینده‌اش به کمیسیون هم امتناع کرده است. آنچه در پی می‌آید، مصاحبه‌یی با فاضل موسوی، نماینده خدابنده و عضو کمیسیون اصل ۹۰ است که پیگیر پرونده شکایت ۱۲ نماینده از احمدی‌نژاد است.
متن مصاحبه را در لینک زیر دنبال کنید:




هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com