۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

شکاف در قلعه سنگباران: ادعاهاي هاشمي رفسنجاني به‌دليل كنار زده شدن از قدرت است


حجت‌الاسلام روحاني در گفت‌وگو با فارس:
ادعاهاي هاشمي رفسنجاني به‌دليل كنار زده شدن از قدرت است
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد تاريخ پژوهشي و دانشنامه انقلاب اسلامي گفت: افرادي مثل هاشمي نه‌تنها انحرافي در دولت را پيش‌بيني نمي‌كردند بلكه به خاطر كنار زده شدن از قدرت، كارشكني هم مي‌كردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حميد روحاني، رئيس بنياد تاريخ‌پژوهشي و دانشنامه انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص اظهارات برخي افراد فتنه‌گر و يا سكوت كننده در برابر فتنه مبني بر پيش‌بيني انحراف در دولت دهم، بيان داشت: آقاياني كه در دوران فتنه و پس از انتخابات رياست جمهوري دهم نقد و نظري داشتند، در بيانيه‌ها، اظهارات و مصاحبه‌هاي خود هرگز سخني از انحرافي كه در بدنه دولت ايجاد شده، نداشته و اين امر را پيش‌بيني نكرده بودند.

وي تصريح كرد: بزرگ‌ترين عامل انحرافي كه در حال حاضر در بدنه برخي نهادها و دولتمردان ايجاد شده است، ناديده گرفتن فرامين و دستورات مقام معظم رهبري است از اين‌رو خود اين آقايان نيز در زمان انتخابات با نامه سرگشاده و دادن اولتيماتوم كذايي به مقام معظم رهبري به ايشان دهن‌كجي كردند. 

ادامه مطلب را از لینک زیر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com