۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

کاش وعده های رئیس جمهور در حد تبلیغات انتخاباتی بود


۲۹ تير ۱۳۹۰
بخش خبری الف
 
نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه اظهارات و وعده های رئیس جمهور از کار تبلیغاتی و انتخاباتی بدتر است، گفت: کاش می شد فقط در راستای تلیغات و اهداف تبلیغاتی این وعده ها را ارزیابی کرد اما حقیقت این است که این وعده ها بدتر و آثار مخرب تر از کار تبلیغاتی دارد. 
 
نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس در گفت وگو با خبرنگار الف با اشاره به وعده های رئیس جمهور به مردم و افزایش مطالبات مردم گفت: رئیس جمهور می خواهد هر روز تحرک خاصی داشته باشد و با بیان برخی مسایل می خواهد به اهداف خود برسد.
 
وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سال گذشته اعلام کرد که به هر نوزاد متولد شده، یک میلیون تومان هدیه می دهد، افزود: همچنین اعلام کرد که در سال جدید 2 و میلیون شغل بدون ریزش از شغل های قبلی ایجاد می کند.
 
عضو فراکسییون اصولگرایان مجلس وعده واگذاری هزار متر زمین به هر خانوار ایرانی از سوی رئیس جمهور را یادآور شد و با بیان اینکه این وعده ها تحقق یافتنی نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری قبلا در خصوص باغ شهرها توصیه هایی داشتند و تاکید فرموده بودند که نباید کاری کرد تا سود جویان فرصت غارت اموال عمومی و زمین های طبیعی را بیابند.
 
قاضی پور افزود: خوب بود که رئیس جمهور قبل از دادن وعده هزار متر زمین به هر خانوار ایرانی در این زمینه کار کارشناسی انجام می داد و حداقل قانون اساس را مطالعه می کرد.
 
وی با بیان اینکه این وعده رئیس جمهور برخلاف اصل 45 قانون اساسی است و در جامعه التهاب آفرینی می کند، گفت: بر اساس این اصل انفال و ثروتهای عمومی از قبیل زمین های موات یا رها شده، معادن، دریاها، دریاچه ها، رودخانه ها و سایر آبهای عمومی، کوهها، دره ها، جنگلها، نیزارها، بیشه های طبیعی، مراتعی که حریم نیست، ارث بدون وارث و اموال مجهول المالک و اموال عمومی که از غاصبین مسترد می شود، در اختیار حکومت اسلامی است تا بر طبق مصالح عامه نسبت به آنها عمل نماید. بنابراین رئیس جمهور نباید چنین وعده ای می داد و باید بداند که سیاست های کلی نظام را مقام معظم رهبری تنظیم می کند.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com