۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

كشته شدن یك نفر بر اثر ندادن كرایه



پلیس آمریكا می گوید این نوجوان مسلح بود ولی اسلحه وی به شكلی عجیب و مشكوك از صحنه جنایات محو و در خانه فردی دیگر پیدا شد.

با این حال شاهدان می گویند این نوجوان به سوی پلیس تیراندازی نكرده بود. در پی این حادثه و انتشار تصایر آن، تنش در منطقه كه به گفته ساكنان آن با انگیزه های نژاد پرستانه صورت گرفته بود، بالا گرفته است. 

تصاویر كشته شدن یك نوجوان سیاه پوست به دست پلیس سانفرانسیسكو در آمریكا با واكنش های شدید مردم روبرو شده است.
گفته می شود این نوجوان نوزده ساله از پرداخت كرایه اتوبوس در سانفرانسیسكو سر باز زده بود كه كار به مداخله پلیس و تیراندازی به وی كشید.
شاهدان می گویند پلیس به این نوجوان نوزده ساله شلیك و از نزدیك شدن مردم به وی برای كمك جلوگیری كرد به شكلی كه وی بر اثر خونریزی شدید جان باخت.
پلیس آمریكا می گوید این نوجوان مسلح بود ولی اسلحه وی به شكلی عجیب و مشكوك از صحنه جنایات محو و در خانه فردی دیگر پیدا شد.
با این حال شاهدان می گویند این نوجوان به سوی پلیس تیراندازی نكرده بود.
در پی این حادثه و انتشار تصایر آن، تنش در منطقه كه به گفته ساكنان آن با انگیزه های نژاد پرستانه صورت گرفته بود، بالا گرفته است.



هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com