۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

برخی از دولتی ها ممنوع الخروج هستند!


شجونی با اعلام ممنوع‌الخروج بودن برخی دولتی‌ها

هدف رهبر تعمیر و نگهداری احمدی‌نژاد است

جعفر شجونی عضو جامعیت روحانیت مبارز گفته که علی خامنه‌ای در برابر محمود احمدی‌نژاد «مماشات» به خرج می‌دهد و تلاش می‌کند وی را «تعمیر و نگهداری» کند.
آقای شجونی این مطلب را در گفتگو با شماره روز شنبه (اول مرداد) روزنامه شرق بیان کرده و گفته که رهبری «الان برنامه مماشات با احمدی‌نژاد را در دستور کار دارند؛‌‌ همان برنامه تعمیر و نگهداری.»
وی همچنین افزوده که «خیال» محافظه‌کاران با داشتن علی خامنه‌ای و شورای نگهبان‌ «راحت» است و اگر رهبری «بگوید این آدم به درد نمی‌خورد همه ما می‌گوییم به درد نمی‌خورد.»
شجونی همچنین اظهار داشته که «ما الان چماق به دست نمی‌گیریم که احمدی‌نژاد را بکوبیم. ما ارادتمان کم شده ولی به کلی برطرف نشده است.»
این روحانی همچنین گفته که «حمید بقایی چند وقت پیش دستگیر شد ولی بنا به دلیلی آزاد شد؛ ولی تحقیقات قضایی از او ادامه دارد.»
به گفته وی٬ حمید بقایی و برخی از اعضای تیم احمدی‌نژاد در حال حاضر ممنوع‌الخروج هستند.
چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر دستگیری حمید بقایی از سوی برخی رسانه‌های محافظه‌کار منتشر شده بود که مقام‌های دولتی این گزارش‌ها را رد کرده بودند.
حملات و انتقاد‌ها از احمدی‌نژاد و نزدیکان وی از سوی حامیان علی خامنه‌ای در هفته‌های اخیر کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
برخی از فعالان سیاسی طی این مدت بار‌ها اعلام کرده‌اند که رهبر جمهوری اسلامی مخالف برخورد‌های تند با احمدی‌نژاد و نزدیکانش است و تلاش می‌کند وی را کنترل کند.
علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات دچار اختلاف شده‌اند که دامنه این اختلاف‌ها در ماه‌های اخیر به حوزه‌‌های دیگر نیز کشیده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com