۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

دکتر غلام حسین الهام: ولایت‌فقیه نجات‌دهنده بشریت


عضو حقوقدان شورای نگهبان:
   هدف جریان انحرافی عقب‌گرد در آرمان‌ها است 

   دولت سال 84 با شعار مهدویت و عدالت، با حمایت گسترده مردمی در کشور مستقر شد، اما متاسفانه امروز یک جریان انحرافی از داخل دولت ایجاد یک عقب گرد آشکار در اهداف و آرمان‌ها تلاش می‌کند. 

«دکتر» غلامحسین الهام  سخنگوی دولت احمدی نژاد

 به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، دکتر غلام حسین الهام در نشستی که با موضوع ولایت فقیه، شاخص حکومت و انقلاب اسلامی در عصر غیبت در مسجد فاطمه زهرا(س) شهرستان رشت برگزار شد، با بیان اینکه دریافت خاص ما از معنای فرج، مسئولیت ما را در برابر امر ظهور امام زمان(ج) خطیر می‌کند، اظهار داشت: اگر کسی واقعا منتظر باشد خود این انتظار، به نوعی فرج است.
وی با اشاره به روایاتی در خصوص انسان‌های منتظر، افزود: منتظر واقعی مانند کسی است که در خیمه امام به سر می‌برد، بلکه بالاتر شبیه کسی است که در رکاب امام با دشمنان جهاد می‌کند و این معنا با سکوت و استراحت و بی کار نشستن سازگار نیست.
 این حقوقدان شورای نگهبان یقین به وجود امام زمان(عج) را درعصر غیبت از دیگر نشانه‌های منتظران واقعی ذکر کرد و گفت: این شناخت امام زمان(عج) نیاز به امام شناسی دارد و این امر باید به گونه ای با باورها آمیخته باشد که گویا امام زمان(عج) هم اکنون ما را می‌نگرد.
 وی با بیان اینکه در هر دو حالت انتظار و ظهور عقول انسان‌ها به کمال خود دست می‌یابد و کسی که به ظاهر امام را در عصر غیبت ندیده از ایشان تبعیت می‌کند، تصریح کرد: منتظر حقیقی کسی است که با توسعه فساد و دوری از عدالت مقابله می‌کند.
دکتر الهام با طرح پرسشی با این مضمون که چگونه می‌توان در عصر غیبت مراحل فوق را برای حضور امام عصر فراهم آورد، تصریح کرد: مهمترین آرمان انقلاب اسلامی، تلاش برای ایجاد یک جامعه منتظر برای مهیا کردن شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) است.
 وی با بیان این مطلب که امام خمینی(ره) به عنوان یک منتظر حقیقی تمام توان خود را برای ساختن نظامی که مورد رضایت حضرت مهدی(عج) است به کار گرفت، اضافه کرد: امام راحل ظرفیتی عظیم در قالب انقلاب اسلامی برای پرورش یک جامعه منتظر ایجاد کرد.
*ولایت‌فقیه نجات‌دهنده بشریت
این عضو شورای نگهبان اظهار داشت: در واقع ولایت فقیه، موجب نجات تمام انسان‌ها و رسیدن آنها به جامعه مهدوی می‌شود.
 وی بالاترین جامعه از نظر دینی و علمی در هر مقطع زمانی را جامعه ای توصیف کرد که با انتخاب امام عصر به سمت جامعه مهدوی در حرکت است، گفت: جامعه بشری قرار است در هنگام رشد به امام زمان(عج) دست یابد و سپس حضرت مهدی(عج) از آن دستگیری کند نه اینکه امام زمان(عج) پایین بیاید تا دست ما را برای رسیدن به کمال بگیرد.
*هدف جریان انحرافی عقب‌گرد در آرمان‌ها است
وی همچنین لازمه نزدیک شدن به زمان ظهور را نگریستن به افق‌های بالاتر معرفتی در حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: دولت سال 84 با شعار مهدویت و عدالت، با حمایت گسترده مردمی در کشور مستقر شد، اما متاسفانه امروز یک جریان انحرافی از داخل دولت ایجاد یک عقب گرد آشکار در اهداف و آرمان‌ها و با ایجاد استحاله آن، روح معنوی و عدالت محوری دولت درصدد ضربه زدن به این حرکت‌های رو به جلو است.
 وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر انتظار نیاز به مراقبت دارد، اضافه کرد: در شرایط امروز عده‌ای می‌خواهند این طور وانمود کنند که حرکت به سمت انتظار غلط شکل گرفته است و در واقع با ایجاد انحراف‌های خطرناک در داخل دولت، سعی در عوض کردن گفتمان انقلاب اسلامی کنند.
*با عمل ثابت کنیم نه با سخنرانی‌!
 وی همچنین با تاکید براینکه باید ولایت فقیه را با تقوا و عمل و نه فقط با گفتار و سخنرانی یاری کرد، خاطرنشان ساخت: مردم وفاداری به ولایت فقیه را اثبات نمودند بطوری‌که بزرگترین یاری و لایت فقیه در سال 88 توسط مردم اتفاق افتاده است.


۱ نظر:

دوغ و دوشاب گفت...

نکته:
«دکتر» غلامحسین الهام از یاران دیرین احمدی نژاد و سخنگوی دولتِ فحیمه بود. ضمنن جناب «دکتر» همسرِ فاطمه خانم رجبی، نویسنده ی «نامدارِ» شاهکار معروفِ «احمدی نژاد معجزه ی هزاره سوم» هم هست. تعجب نکنید اگر دیروز این زوج خوشبخت مداح، مجیزگوی و از دستمال بدستانِ آن معجزه ی کذا بودند و پروانه وار گردِ سرش می چرخیدند و امروز به یارِ دیرین پشت کرده و از ایشان «برائت» می جویند!
اما عاقلان علت را می دانند. از آن ستون تا این ستون فرجی دوران ساز رخ داده است و این زوج خوشبخت از حادثه سالم جستند. ملیجک از چشم آقا افتاد و غلامحسین خان و بانو با شاخکهای حسی قوی خویش دریافتند که لقمه های اینوری چرب و نرمتر و خوش مزه تر است.
باز هم جای شکرش باقی است که هنگامه بموقع اتفاق افتاد و گرنه از کجا معلوم که حکایت برادر مسعود و خواهر مریم و ایضا برادر مهدی در اینسوی آب هم تکرار نمی شد؟

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com