۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

غرور احمدی نژاد حامیانش را منتقد او كرد.


شفاف:
سلیمی نمین:
 غرور احمدی نژاد حامیانش را منتقد او كرد.
سلیمی نمین غرور را مهم ترین عاملی دانست كه باعث شد حامیان احمدی‌نژاد به منتقدان او تبدیل شود.
 وی در گفت و گو با روزنامه تهران امروز افزود : غرور باعث شد تا او احساس كند كه برای عدالت‌طلبی نیازی به هیچ كس ندارد و به همین دلیل هر چقدر كه از مدت زمان دولتش گذشت، منتقدان بیشتری را در حال انتقاد از خود دید، كه این نه تنها فقط برای او‌ بلكه برای هر مسئول دیگری اتفاق تلخی به حساب می‌آید.

دوغ و دوشاب:

 اینجای بابای آدم دروغگو!
ملیجک دیروزین که از همان روزای آغاز ورودش به سفره ی باد آورده ی شما از غروری کاذب و تفرعن بی سابقه، همراه با بلاهت و پر رویی برخوردار بود. در واقع آقا محمود از همان بدو ورود تمامی صفات و ویژگی های لازم که در حکومت شما لازمه ی یک رجل سیاسی است مانند شیادی، پر رویی، دروغگویی، تفرعن، پشت هم اندازی و باند بازی، خود محوربینی، عدم صداقت، عدم نزاکت و پر مدعایی را بمقدار فراوان با خود داشت.
یعنی همه ی آن صفاتی که شما آقای سلیمی نمین و دیگرِ کارگزاران و پادوان رژیم-از بالا تا پایین- از آن برخوردارید و اگر نباشید در حکومت اسلامی جایی ندارید، زینت بخشِ سر و سینه ی آقای محمود احمدی نژاد بود. تا آنجا که مقام معظم رهبری بزبان مبارک خودشان فریاد زدند که همه ی چیزهای محمود آقا شبیهِ چیزهای خود ما است.
حالا که چیزهای این یکی با چیزهای آن یکی تومنی یک عباسی توفیر پیدا کرده، (البته نه جهتِ منافعِ مردم، بلکه در راستای منافع شخصی-گروهیِ خودشان)،  شما بادمجان دور قاب چین ها بدست و پا افتاده اید تا به سفره ی چربتر چسبیده و از سفره ی  تاریخ مصرف گذشته ای بنام رئیس دولت اسلام فاصله بگیرید وگرنه آین آقا همان آقا است و تنها کاپشن اش با کت عوض شده!


هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com