۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

نشریه انقلاب اسلامی (بنی صدر):فزایش مجدد ۱۱۰ تومانی قیمت شیر


۲۵,۰۴,۱۳۹۰
shire_yaranei_110227
کلمه- مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور گفت: قیمت خرید شیر از دامداران تا پایان سال دو بار اصلاح خواهد شد به طوری که از اول مهر به قیمت ۵۷۰ تومان و تا پایان سال هم به قیمت ۶۳۰ تومان در استان تهران خواهد رسید.
سعید سلطانی سروستانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: قیمت خرید شیر از دامداران تا پایان سال از ۵۲۰ تومان کنونی به ۶۳۰ تومان افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل اتحادیه سراسرس دامداران کشور افزود: افزایش ۱۱۰ تومانی قیمت شیر به دلیل همسان‌سازی قیمت فروش با قیمت تمام شده و در دو نوبت مهر و پایان سال انجام خواهد شد.
سلطانی گفت: در حال حاضر جلسات تعیین قیمت شیر در استان‌ها هم ادامه دارد و در بسیاری از این استان‌ها قیمت ۴۵۰ تومان را تصویب کرده‌اند.
وی افزود: این فشار به دامدار تنها برای جلوگیری از افزایش قیمت لبنیات است.
سلطانی گفت: قیمت تمام شده یک کیلوگرم شیر ۵۷۳ تومان است و تقریبا در حال حاضر حداقل ۵۰ تومان زیر قیمت از دامدار خریداری می‌شود همه اینها از جیب دامدار می‌رود و حتی تاوان ثابت نگه داشتن قیمت لبینات را هم دامدار می‌پردازد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرکزی دامداران کشور گفت: در حالی که هیچگونه یارانه و حمایتی از بخش تولید نشده است بی‌انصافی است که اینچنین با قیمت نازل تری محصول دامدار را بخرند.
وی افزود: اصلاح دو بار قیمت تا آخر سال در کمیته تعیین نرخ شیر مصوب شده است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com