۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

خدمات رجانیوز به جریان انحرافی/رجوی نیوز


خدمات رجانیوز به جریان انحرافی/رجوی نیوز

پس از آنكه برخی عوامل رجانیوز از خبرگزاری و روزنامه دولت بیرون انداخته شدند، انتقادات رجانیوز كمی تا قسمتی بیشتر شد. اما اینها مقطعی بود و دوباره دستی روی سر رجانیوزی ها كشیدند و توپی پرتاب كردند تا اینها بیاورند و یك چیزی هم گذاشتند جلویشان كه نگاه به آگهی های سایت كه از خودروسازها نیز وجود دارد، نشان می دهد این فرضیه دور از ذهن نیست و الا چرا باید خودروسازهایی كه برخی نزدیكان مشایی نیز در آنها حضور دارند، به مدعیان مخالفت با جریان مشایی آگهی دهند.
چندی پیش احمدی نژاد در خصوص ایجاد اسكله های غیرقانونی توسط برخی نهادها خبر داد و با بكار بردن عنوان "برداران قاچاقچی" زمینه سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب فراهم شد و این سایت تا آنجا كه جا داشت سكوت كرد. اصولاً رجانیوزی ها می خواهند هم حامیان ارزشی شان را حفظ كنند و هم دولتی های مغضوب را و به همین دلیل یكی به نعل می زنند و دو تا به میخ و البته میخ را هم مثل نجارها انقدر ریز می زنند كه با یك رنگ، پوشیده شود.
امروز یكی از این اتفاقات افتاد و در حالی كه به احمدی نژاد توصیه شد حرفی نزند كه خلاف واقع باشد یا زمینه دشمن شادی را فراهم كند، رجانیوز واكنش رئیس سازمان بازرسی كل كشور را با بكار بردن علامت تعجب زیر سوال برد. آقایان رجانیوز، می شود نقشه این اسكله ها را منتشر كنند یا دستگاه های حاكمیتی را زیر سوال نبرند؟! گفتم كه خوب میخ به كرسی جریان انحرافی می زنید ولی نه اینقدر كه یك نجار نتواند پیدایش كند!

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com