۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

احمدی‌نژاد خود و دولتش را وامدار خامنه‌ای نمی‌داند


 محمود احمدی‌نژاد در سخنانی معنادار٬ دولت خود را تنها «مدیون مردم٬ امام و شهدا» دانست و هیچ تقدیری از تلاش‌ها و حمایت‌های علی خامنه‌ای در شکل‌گیری دولت‌های نهم و دهم نکرد.
خبرگزاری ایرنا و شبکه ایران روز چهارشنبه (پنج مرداد) با این عنوان که «دولت خود را مدیون تاریخ ملت ایران، امام راحل و شهدا می‌داند» اقدام به انعکاس سخنان احمدی‌نژاد در جلسه مشترک هیات دولت و مسئولان اجرایی کردند.
احمدی‌نژاد در این جلسه بدون آنکه نامی از خامنه‌ای و تلاش‌های وی در حمایت از خود و دولتش ببرد٬ گفت که «ما همواره خود را مدیون تاریخ ملت ایران، آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا می‌دانیم.»
وی همچنین از مدیران اجرایی کشور خواست با «اخلاص» برای «خداوند» کار کنند و میزان «اخلاص» هر فرد را «درجه» علاقمندی به امام دوازدهم شیعیان دانست.
احمدی‌نژاد برخلاف نظر بسیاری از روحانیون و محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای اعلام کرد که «کانون اصلی دشمنی شیطان ایجاد فاصله بین مردم و امام زمان» است.
او افزود که «شیطان بدنبال آن است تا اجازه ندهد اسم امام عصر به عنوان انسان کامل به ذهن کسی خطور کند.»
بی‌اعتنایی احمدی‌نژاد به علی خامنه‌ای و نقش او در به قدرت رساندن وی در سال ۱۳۸۴ و انتخابات سال ۸۸ در شرایطی صورت می‌گیرد که بسیاری از محافظه‌کاران بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند دولت‌های نهم و دهم با حمایت‌ها و تلاش‌های رهبر جمهوری اسلامی تشکیل شده است.
علی خامنه‌ای بابت حمایت از احمدی‌نژاد و تشکیل دولت‌های محافظه‌کاری که همواره از آن‌ها حمایت می‌کرده٬ متحمل هزینه‌های سنگینی شده است.
محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای از بی‌اعتنایی احمدی‌نژاد به حمایت‌های رهبر جمهوری اسلامی از وی و دولتش خشمگین هستند و می‌گویند او قصد دارد ولایت فقیه و روحانیت را از قدرت کنار بزند.

منبع: سایت دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com