۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

در كردستان با جرثقیل ماهواره‌ها را جمع می‌كنند


در كردستان با جرثقیل ماهواره‌ها را جمع می‌كنند

جام جم آنلاین: نماینده سنندج با اعتراض نسبت به جمع‌آوری ماهواره از سوی نیروی انتظامی در استان كردستان گفت: نیروی انتظامی با استفاده از جرثقیل ماهواره‌های مردم را به كوچه و خیابان‌ها پرت می‌كند.
امین شعبانی نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت:
باید با فكر و تدبیر بهترین راه را انتخاب كرد تا این اقدام، نتیجه عكس در جامعه نداشته باشد.
نماینده سنندج در مجلس تصریح كرد: نیروی انتظامی هر هفته در یک محل از استان با یک جرثقیل به سراغ خانه‌های مردم می‌رود و ماهواره و دیش را با استفاده از آن به كوچه‌ها و خیابان ها پرتاب می‌كند.
شعبانی تاكید كرد: اگر هدف جمع آوری ماهواره است باید این كار در كل كشور صورت گیرد. به عنوان مثال در تهران شاهد هستیم كه ماهواره‌ها در جلوی بالكن اكثر خانه‌ها وجود دارد اما نیروی انتظامی هیچ اقدامی نمی‌كند. فقط در كردستان ماهواره‌های مردم جمع آوری می‌شود.
وی تاكید كرد: سوال این است آیا جمع‌آوری ماهواره در كل استان كردستان می‌تواند در فرهنگ مردم اثرگذار باشد؟
عضو فراكسیون كرد مجلس افزود: اینجانب اعتقاد دارم با توجه به رفتار نیروی انتظامی در استان كردستان نگرانی‌هایی در بین مردم ایجاد شده و اینجانب هم به رفتار نیروی انتظامی در استان اعتراض دارم كه امیدوارم تصمیم منطقی گرفته شود.
محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس كه ریاست بخش پایانی جلسه مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذكر شعبانی، گفت: قانون در خصوص ماهواره‌ها اجرایی و لازم‌الاجراست اگر مشكلاتی دارد، نمایندگان می‌توانند طرحی ارائه كنند و با كار كارشناسی این مشكل رفع گردد.
وی با تاكید بر اینكه نمی‌توان جلوی نیروی انتظامی در انجام وظایفش را گرفت، افزود: اگر نیروی انتظامی در این راستا به وظیفه خود عمل كند و در بعضی از جاها در حد توان خود به جمع‌آوری ماهواره اقدام می‌كند نمی‌توان جلوی آن را گرفت چرا كه اینكار جزو وظایف نیروی انتظامی تلقی می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com