۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

رييس و اعضاي هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه منصوب شدند


طي حكمي از سوي رهبر معظم انقلاب؛
رييس و اعضاي هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه منصوب شدند
خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي آيت‌الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي را به رياست هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه منصوب كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي آيت‌الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي را به رياست هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه منصوب كردند.

"هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه " در اجراي بند 7 اصل 110 قانون اساسي تشكيل شده است.

متن حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

آيت‌الله جناب آقاي سيدمحمود هاشمي شاهرودي دامت بركاته

در اجراي بند 7 اصل 110 قانون اساسي، هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه به منظور بررسي و ارائه نظرات مشورتي در موارد حل اختلاف و تنظيم روابط سه قوه تشكيل مي‌گردد و جنابعالي و آقايان: حجت‌الاسلام سيدمحمد حسن ابوترابي، سيدمرتضي نبوي، عباسعلي كدخدايي و سيدصمد موسوي خوشدل به عنوان اعضاي آن هيات عالي براي يك دوره‌ پنج‌ساله انتخاب مي‌شويد. رياست هيات مذكور به عهده جنابعالي خواهد بود.

لازم است مسوولان عالي نظام خود در تعامل با يكديگر، روابط قوا را به نحو مطلوب تنظيم و اختلافات احتمالي را رفع كنند و كمال همكاري را با هيات مذكور به عمل آورند.

از خداوند متعال توفيق همگان را خواستارم.

سيدعلي خامنه‌اي

3 مرداد ماه 1390 


نکته:
شکاف در قلعه ی سنگباران.
اختلاف بالا گرفته است و رهبر هم یکدست و تنها، توان حل اختلافات را ندارد! رژیم در چنبره ی تناقضات درونیِ خویش چنان در هم پیچیده است که بناچار و یکبار دیگر به ایجاد یک نهاد سرپرستیِ دیگر تن در داده و برای حل «بحران» دست بگار شده است!
«هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه» نامِ پر  طمطراقِ دیگری است تا شکاف ها را ماله کشیده و «نقش ایوان» را باز سازی کند،غافل از این که «خانه از پای بست ویران است»!
همانگونه که شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلتِ نظام نتوانستند دوای درد بیدرمان رژیم شوند ، بی شک این هیات عالی نیز نمی تواند قادر به حل اختلافی باشد  و یا این که روابط بین قوایی را تنظیم نماید. «فولادزره» خود رژیم است و قلعه ی سنگباران جهنمی که همین رژیم با دستان خویش ساخته است. بنظر می رسد که قلوه سنگهایی که از منجنیقِ جهالت پرتاب می شوند این بار بر سر خود رژیمی ها فرود می آید!
«

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com