۱۳۹۰ مرداد ۸, شنبه

هرانا؛ اعتصاب و درگیری در زندان مریوان در اعتراض به وضعیت زندان



خبرگزاری هرانا - در پی اعتراض زندانیان محبوس در زندان مریوان به وضعیت غذا و امکانات این زندان و اعتصاب چند ساعته با دخالت ماموران حفاظت اطلاعات این زندان، درگیری میان زندانیان و ماموران گارد زندان به وجود آمده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، روز دوشنبه مورخ ۳ مردادماه تعدادی از زندانیان محبوس در زندان مریوان در اعتراض به وضعیت غذا و امکانات این زندان اعتصابی را برگزار می‌کنند، که بعد از چند ساعت با دخالت ماموران حفاظات اطلاعات میان زندانیان و ماموران درگیری پیش می‌آید.
بعد از این درگیری تعدادی از زندانیان توسط نیروهای یگان ویژه مستقر در این زندان مورد ضرب و شت قرار می‌گیرند و تعدادی از ایشان نیز بعد از این درگیری به مکان نامعلومی انتقال داده شده‌اند و با گذشت ۶ روز خبری از سرنوشت این زندانیان در دست نیست.
لازم به ذکر است چند ماه پیش نیز در این زندان اعتصاب برگزار شده بود که با دخالت ماموران زندان این اعتصاب پایان می‌یابد، گفته می‌شود ماموران جهت ایجاد رعب وحشت در میان زندانیان، بر روی سر دو زندانی معترض آب جوش ریخته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com