۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

مشایی خودش مرتاض است/ احمدی نژاد، "عادل" نیست، استغفار کند


مشایی خودش مرتاض است/ احمدی نژاد، "عادل" نیست، استغفار کند/ بي حجابي های امروز، حاصل اقدامات کرباسچی است

مهدی طائب که پیش از حوادث سال 88، شخصیت گمنامی بود و امروز، از دسته افرادی است که نامش بسیار بر زبانهاست می گوید: جريان انحرافي باد هوا بود و رفته است و رئيس جمهور هم کارش را مي کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام مهدی طائب گفت: جريان انحرافي باد هوا بود و رفته است و رئيس جمهور هم کارش را مي کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" از مشهد؛ رئيس قرارگاه عمار در چهارمين دوره آموزشي فرهنگي انديشه هاي آسماني ويژه مديران مسؤول کانونهاي فرهنگي در مشهد گفت: در جريان انتشار CD "ظهور بسيار نزديک است" جريان انحرافي به دنبال اين بود که همه چيز را تعطيل شده اعلام کند.

وی افزود: مأموريت مشايي بر خلاف آن چه برخي مي پندارند گرفتن مجلس نيست بلکه هدف او و همراهانش تخريب بوده است.

مهدي طائب با بيان اين که تسلط مشايي بر احمدي نژاد از زمان رياست رئيس جمهور بر شهرداري شروع شد و تاکنون هم ادامه دارد افزود: مشايي يک فراماسونري و يک مرتاض است که البته براي رسيدن به اين مرحله تلاشهاي فراواني انجام داده است.

وي افزود: همه تلاش جريان انحرافي اين بود که احمدي نژاد را از جاده تحقق چشم انداز 20 ساله خارج کند.

رئيس قرارگاه عمار با بيان اين که جريان انحرافي باد هوا بود و رفته است و رئيس جمهور هم کارش را مي کند اظهار داشت: فتنه اصلي فتنه آخر الزمان است که در آن سيستم هاي تعريف شده به هم مي ريزد و همه چيز تغيير مي کند.

وي در بخش ديگري از گفته هايش به غيبت 11 روزه رئيس جمهور اشاره کرد و گفت: در دولت امام زمان به نيروهاي متعهد و متخصص نياز است و از اين بابت با همه ارادتي که به آقاي احمدي نژاد داريم مي گوييم ايشان آدم خوبي است اما عادل نيست.

وي افزود: در جريان آن ماجرا از من نظر خواستند من هم گفتم احمدي نژاد براي اين که به عدالت برگردد استغفاري به خدا بدهکار است چرا که با اين عمل خود باعث شد کاري کند که خيلي ها تهمت هايي بزنند و انسان نبايد در جايي بنشيند و يا بايستد که مردم به او تهمت بزنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" ؛ طائب در ادامه خانه نشيني رئيس جمهور را گناه صغيره اي دانست که به گناه کبيره تبديل شد.

او در بخش ديگر از صحبت هايش به نقش مهم مساجد در آماده سازي نيرو براي ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: کرباسچي با درست کردن فرهنگسراها مسجد "ضرار" ساخت و بي توجهي ها به سنگري مانند مسجد باعث شد امروز ما اين بي حجابي ها را در جامعه شاهد باشيم.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com