۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

دو نفر از گردانندگان سایت آینده بازداشت شدند



ayandehبه گزارش رجانیوز، بازداشت این دو نفر به‌دلیل عملکرد این سایت و مطالب مندرج در آن بوده است.
یکی از این افراد، پیش از این نیز در اسفند ماه ۸۸ بازداشت و پس از حدود یک ماه با قرار وثیقه آزاد شد اما از حکم نهایی دادگاه وی خبری منتشر نشد.سایت آینده تا کنون چندین بار توقیف و رفع توقیف شده است. این سایت در جریان فتنه ۸۸ از عوامل اتهام‌زنی به نظام و نهادهای انقلابی بود و با درج برخی از گزارش‌ها به تأیید عملکرد فتنه‌گران، سران داخلی آن‌ها و بزرگ‌نمایی ظرفیت اجتماعی این طیف پرداخت و ضمناً شایعات و اخبار دروغ متعددی را به نفع این جریان و علیه نهادهای مسوول در مقابله با فتنه منتشر کرد.این سایت همچنین با انتشار توهین‌هایی علیه برخی از مسئولان ارشد جمهوری اسلامی، خط القای اختلاف و برجسته کردن آن در میان مسئولین ارشد، زاویه داشتن برخی از علما و بزرگان با نظام و تضعیف نهادهای حساس را تقریباً به‌طور ثابت دنبال می‌کند.
سایت آینده در پروژه‌های ملی مانند هدفمند کردن یارانه‌ها نیز که بنا به تأکید مقام‌های ارشد نظام در شروع کار باید نوعی همدلی و پرهیز از سیاه‌نمایی و کارشکنی در رسانه‌ها بازتاب داده می‌شد، با انتشار گزارش‌های جهت‌دار به منفی بافی در این زمینه پرداخت و بر خلاف مشی اغلب رسانه‌ها در همراهی با این طرح ملی و مهندسی کردن افکار عمومی برای اجرای بهتر این طرح، به انتشار هدفمند اعتراض‌های موردی و پراکنده که می‌توانست در قالب یک الگوی ضد امنیت ملی تکثیر شود، پرداخت.
این سایت در ماجرای مربوط به ابقای وزیر اطلاعات نیز علی‌رغم نهی صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از القای حاکمیت دوگانه، به‌گونه‌ای عمل کرد که این ذهنیت کاملاً‌ تقویت می‌شد.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com