۱۳۹۰ مرداد ۴, سه‌شنبه

سردار نقدی: برای تامین امنیت كشور چاره‌ای جز محو رژیم صهیونیستی نداریم


رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به این مطلب كه هیچ دادگاه عادلی در جهان حاضر نیست به جنایات آمریكا و رژیم صهیونیستی رسیدگی كند، تاكید كرد: امروز برای این‌كه بتوانیم امنیت را در داخل كشور ایجاد كنیم، چاره‌ای نداریم جز این‌كه رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو كنیم و تنها در این صورت است كه دانشمندان ما با امنیت كامل می‌توانند به جهاد علمی خود بپردازند.
آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واكنش به شهادت دانشجوی نخبه دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اظهار كرد: آمریكا جنایت را طراحی می‌كند و از ترس واكنش‌های انقلابی اجرای آن را به رژیم صهیونیستی می‌سپارد.

سردار محمدرضا نقدی در واكنش به ترور اخیر دانشجوی نخبه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تاكید بر این‌كه "طراح اصلی این جنایت فجیع، رژیم حاكم بر آمریكاست"، گفت: طراح این قبیل جنایات رژیم حاكم بر آمریكاست كه به خاطر آسیب‌پذیری‌اش در برابر واكنش‌های انقلابی‌، اجرای جنایاتش را به رژیم صهیونیستی كه یک موجودیت بسته و محدود دارد واگذار می‌كند.

وی ضمن اشاره به این مطلب كه هیچ دادگاه عادلی در جهان حاضر نیست به جنایات آمریكا و رژیم صهیونیستی رسیدگی كند، تاكید كرد: امروز برای این‌كه بتوانیم امنیت را در داخل كشور ایجاد كنیم، چاره‌ای نداریم جز این‌كه رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو كنیم و تنها در این صورت است كه دانشمندان ما با امنیت كامل می‌توانند به جهاد علمی خود بپردازند.

نقدی در خصوص علت اقدامات مذبوحانه آمریكا و رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن نخبگان علمی كشور گفت: انقلاب اسلامی در نزد ملت‌های جهان به عنوان یک الگوی متعالی شناخته می شود و آنچه كه بر سرعت الگو شدن ما در جهان افزوده است، پیشرفت‌های شگرف علمی است كه با تلاش دانشمندان جوان كشورمان حاصل شده است. ملت‌های جهان هنگامی كه می‌بینند جمهوری اسلامی علی رغم همه تحریم‌ها و دشمنی‌های قدرت‌های زورگو، مستقلا به عظیم‌ترین پیشرفت‌های علمی دست یافته است، انگیزه‌شان برای مبارزه با آمریكا بیشتر می‌شود و استكبار جهانی با ارتكاب چنین جنایاتی به خیال خام خود می‌كوشد دانشمندان ما را از جهاد علمی شان منصرف كند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تلاش آمریكا برای حفظ انحصارات علمی خود به هرقیمت را از دیگر دلایل دشمنی با دانشمندان كشورمان دانست و خاطر نشان كرد: امروز آمریكا تمام مزیت‌های اقتصادی‌اش نسبت به سایر كشورها را از دست داده است. اقتصاد آمریكا یک اقتصاد فروپاشیده است و این رژیم تنها راه سرپا نگهداشتن اقتصادش را در صادرات كالاها و فناوری‌های انحصاری می‌بیند كه گاه هزاران برابر قیمت واقعی به ملت ها فروخته می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل است كه آن‌ها هیچ رقیبی را در جهان تحمل نمی‌كنند و برای این مسأله حاضرند به هر اقدامی دست بزنند.

نقدی ادامه داد: آنها ابتدا تلاش كردند تا نخبگان ما را جذب مراكز وابسته به خودشان كنند، اما بعد از آن كه دیدند با وجود همه تلاش‌های‌شان، پیشرفت شتابان جمهوری اسلامی در عرصه علم و فناوری ادامه داشته و سرمایه‌های علمی و دانشمندان كشورمان بی‌شمار هستند، به ترور دانشمندان و نخبگان ما روی آورده‌اند و حتی به خانواده آن‌ها هم رحم نمی‌كنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این مطلب كه شهید رضایی‌نژاد اولین شهید نسل سومی است كه هدف ترور صهیونیست‌ها قرار گرفته است، تصریح كرد: این ترور، تبلیغات پوچ دشمن را كه می‌كوشید با القای شكاف بین نسل‌ها، انقلاب را منحصر در نسل اول جلوه دهد به اثبات می‌رساند.

وی ادامه داد: این ترور خط بطلانی دیگری بود بر تبلیغات پوچ دشمن. اگر جوانان نسل سوم ما در مسیر انقلاب نیستند چرا توسط عمال آمریكا و رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند؟ به شهادت رسیدن دانشمند جوان كشورمان و جمعی دیگر از جوانان غیور ایران اسلامی در كردستان به دست ایادی آمریكا و رژیم صهیونیستی نشان دهنده حضور پرقدرت جوانان نسل سومی در صحنه است‌.

نقدی تاكید كرد: دشمن از نقش‌آفرینی افتخار‌آمیز جوانان ما در جریان فتنه 88 بسیار عصبانی است و دانشمندان ما نیز با پیشرفت‌های علمی خود به گونه‌ای غیظ و عصبانیت استكبار را برانگیخته‌اند كه امروز مجبور شده‌اند دست به اسلحه ببرند و جوانان ما را ترور كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com