۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

.مخالفت احمدی‌نژاد با نظرات خامنه‌ای ادامه دارد


مخالفت احمدی‌نژاد با نظرات خامنه‌ای ادامه دارد



خامنه ای: می زنم تو دهنت که دندونات بریزه تو حلقت

سایت دیگربان: محمود احمدی‌نژاد یک روز پس از تشکیل ««هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا»، برخلاف نظر علی خامنه‌ای بر افزایش تعطیلات رسمی کشور تاکید کرد.به گزارش روز سه‌شنبه (چهارم مرداد) خبرگزاری‌ها٬ آقای احمدی‌نژاد با انتقاد از «تعداد کم» روزهای تعطیل گفته که «در آینده‌ای نزدیک تمامی دستگاه‌های دولتی روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل می‌شوند و روز تعطیل به روز خانواده تغییر می‌کند.»احمدی‌نژاد افزوده که «عده‌ای عقیده دارند که دولت نهم و دهم بیشترین تعطیلی را در میان دولت‌ها داشته اما بنده می‌گویم اینگونه نیست و این آمار عوام فریبی است.»اظهارات رئیس دولت دهم در شرایطی مطرح می‌شود که علی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۸۱ گفته بود: «تعطیلات طولانى و بى‌‏دلیل، هیچ منطق عقلایى ندارد.»سایت «شفاف‌نیوز» با انتقاد از این اظهارات مخالف نظر خامنه‌ای از سوی احمدی‌نژاد، از گفته‌های وی در دفاع از افزایش روز‌های تعطیل ابراز تعجب کرده است.سخنان احمدی‌نژاد در شرایطی مطرح می‌شود که علی خامنه‌ای روز گذشته برای کاهش هزینه‌های دخالت خود در امور دولت هیات عالی حل اختلاف قوای سه‌ گانه تشکیل داده است.دخالت‌های چند ماه گذشته خامنه‌ای در لغو برخی تصمیمات دولت احمدی‌نژاد به اعتقاد گروهی از محافظه‌کاران هزینه‌هایی برای رهبر حمهوری اسلامی داشته است.
سایت «عصر ایران» امروز با انتشار یادداشتی اعلام کرد این هیات با هدف کاهش هزینه‌های دخالت رهبری در امور دولت تشکیل شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com