۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

اختلاف‌افکنی به سبک معلم اخلاق دولت

حجه الاسلام مرتضی آقاتهرانی که پیش‌تر از تصمیمش برای شرکت نکردن در انتخابات مجلس گفته بود. در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس یک روز پس از دعوت آیت‌الله مهدوی کنی به وحدت در سایه جامعتین به اختلاف افکنی در کمیته اصولگرایان پرداخت. وی درصحبت‌های خود همه اصولگرایان را واجد شرکت در انتخابات ندانست. و با برچسب زدن ساکتین به برخی از اصولگرایان به عضویت آنان در کمیته اصولگرایان اعتراض کرده و راه برای برای ائتلافات دیگر باز نمود.

به گزارش «فردا» به نظر می‌رسد حجه الاسلام مرتضی آقاتهرانی با تاکیدات آیت‌الله مهدوی کنی به وحدت راه دیگری را پیش گرفته‌است. و طیف خودشان را بدون توجه به اشتباهات فاحشی همچون حمایت بی‌قید و شرط از برخی رجل سیاسی؛ طیف متعهد و با بصیرت می‌دانند. از نکات جالب درباره ایشان سکوت‌ و توجیه غیبت ۱۱ روزه رئیس جمهور بوده است. که حتی دفتر رئیس جمهور صحبت‌های ایشان تکذیب کرد و دربیانیه‌ای اعلام نمود:
 «به دنبال درج خبری نادرست و خلاف واقع با عنوان «مهلت رهبر انقلاب به احمدی‌نژاد» در برخی از سایت‌های خبری از زبان حجه الاسلام آقا تهرانی به نقل از دکتر احمدی‌نژاد، بدین وسیله ضمن تکذیب این خبر، از کلیه رسانه‌ها درخواست می‌شود از انتشار هرگونه خبر غیررسمی درخصوص رییس محترم جمهور خودداری کنند»

به نظر می‌آید جریانی از حسن ظن ایشان سوءاستفاده می‌کند. و بار دیگر توجیه و اختلاف افکنی را بر عهده ایشان گذاشته‌اند. البته به نظر می‌رسد که ساکتین در برابر جریان انحرافی نیز جائی در مجلس نخواهند داشت.
در این رابطه افراد دیگری مانند حسن بیادی عضوشورای شهر تهران در اظهاراتی متناقض هم از تصمیمات جامعتین حمایت کرد و هم جبهه ایستادگی را در‌‌ همان جهت دانست. همچنین نشر ویژه این گفتگو در سایت آقای زاکانی در حالی که ایشان حمایت خود را از کمیته اصولگرایان اعلام کرده است جای تعجب دارد.


حجه الاسلام مرتضی آقاتهرانی که پیشتر از تصمیمش برای شرکت نکردن در انتخابات مجلس گفته بود. در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس یک روز پس از دعوت آیت‌الله مهدوی کنی به وحدت در سایه جامعتین به اختلاف افکنی در کمیته اصولگرایان پرداخت.


هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com